Løs bagplade/backplate Corsair H105

Corsair d.  31. marts. 2016, skrevet af VAMOSALAPLAYA
Vist: 2440 gange.

VAMOSALAPLAYA
 
Superbruger
Tilføjet:
31-03-2016 23:19:04
Svar/Indlæg:
232/38
Først og fremmest skal det lige nævnes at jeg aldrig fik monteret køleren, da 1 af de 4 gevind i bagpladen/backplate hvor man skruer sine standoffs skruer ind i var af plastik uden gevind??? De 3 andre var metal med gevind i også sidder der satme 1 i ren plastik uden noget som helst gevind i, så der må jeg lige få fat i komplett og få en ny backplate eller bare en helt ny køler.

Når men allerede da jeg havde fået sat de 3 første standoffs skruer i bagpladen virkede den meget løs, ved ikke helt om det skal være sådan det virker bare meget forkert, og læste lidt omkring det at nogle folk har brugt sådan nogle gummi dutter imellem skruerne og bagpladen til at få den til at sidde stramt på plads, og konkludere at efter dutterne er kommet på får de meget lavere temps på cpu'en? Er der noget jeg skal være bange for her os, samtidig med den helt vildt latterlige platik ting de har på mærkelig vis fået sat på istedet får et metalgevind?
Corsair
 
Overclocker
Tilføjet:
31-03-2016 23:40:35
Svar/Indlæg:
154/4

Først og fremmest skal det lige nævnes at jeg aldrig fik monteret køleren, da 1 af de 4 gevind i bagpladen/backplate hvor man skruer sine standoffs skruer ind i var af plastik uden gevind??? De 3 andre var metal med gevind i også sidder der satme 1 i ren plastik uden noget som helst gevind i, så der må jeg lige få fat i komplett og få en ny backplate eller bare en helt ny køler.

Når men allerede da jeg havde fået sat de 3 første standoffs skruer i bagpladen virkede den meget løs, ved ikke helt om det skal være sådan det virker bare meget forkert, og læste lidt omkring det at nogle folk har brugt sådan nogle gummi dutter imellem skruerne og bagpladen til at få den til at sidde stramt på plads, og konkludere at efter dutterne er kommet på får de meget lavere temps på cpu'en? Er der noget jeg skal være bange for her os, samtidig med den helt vildt latterlige platik ting de har på mærkelig vis fået sat på istedet får et metalgevind?

VAMOSALAPLAYA skrev d. 31-03-2016 23:19:04


Hejsan,

Som jag förstår det så sitter backplaten löst även fast stand-off skruvarna är åtdragna? Går det inte montera kylaren eller får du dåliga temperaturer?

Med vänliga hälsningar,
Corsair Johan


VAMOSALAPLAYA
 
Superbruger
Tilføjet:
01-04-2016 06:45:45
Svar/Indlæg:
232/38
#1 Ja altså jeg kan skrue 3 af stand off skruerne i bagpladen men ikke den sidste da der simpelthen intet gevind er i det sidste hul i bagpladen hvor den sidste stand off skrue skal i, det bare plastik uden gevind, hvor de 3 andre er metal med fint gevind. Men det skal jeg snakke med komplett.dk om, dog vil det sige at jeg naturligvis ikke kan få sat køleren på og ved derfor ikke om bagpladen skulle blive stram når selve køle blokken bliver monteret, synes bare der var meget mellemrum mellem bagpladen og bundkortet da jeg havde spændt de 3 stand off skruer og den sad os lidt løst


VAMOSALAPLAYA
 
Superbruger
Tilføjet:
01-04-2016 14:11:53
Svar/Indlæg:
232/38
Når den bliver sendt retur, det viser sig at der åbenbart mangler nogle flere ting i pakken, der skulle åbenbart os medfølge nogle gummi skiver som man kan bruge til at bagpladen bliver strammere


Corsair
 
Overclocker
Tilføjet:
27-04-2016 17:51:31
Svar/Indlæg:
154/4

Når den bliver sendt retur, det viser sig at der åbenbart mangler nogle flere ting i pakken, der skulle åbenbart os medfølge nogle gummi skiver som man kan bruge til at bagpladen bliver strammere

VAMOSALAPLAYA skrev d. 01-04-2016 14:11:53


Hej igen,

Löste det sig med Komplett? Annars kan jag skicka ut ett helt nytt monteringskit åt dig gratis. :)

Med vänliga hälsningar,
Corsair Johan


VAMOSALAPLAYA
 
Superbruger
Tilføjet:
27-04-2016 18:23:30
Svar/Indlæg:
232/38
#4 Hej igen, ja det er løst, der gik godt nok lidt tid før jeg fik pakken retur men fik en helt ny bagplade så det fungere nu.

Tak for tilbuddet


Corsair
 
Overclocker
Tilføjet:
28-04-2016 23:37:54
Svar/Indlæg:
154/4

#4 Hej igen, ja det er løst, der gik godt nok lidt tid før jeg fik pakken retur men fik en helt ny bagplade så det fungere nu.

Tak for tilbuddet

VAMOSALAPLAYA skrev d. 27-04-2016 18:23:30


Vad skönt att det löste sig för dig! :)

Med vänliga hälsningar,
Corsair Johan