Det er en god pumpe. Den er dog meget støjende... Brugte 2 af dem til mit bench-bord, hvor de hver havde 3x3x120mm radiator samt henholdsvis CPU og 4 GPU.... Det var ikke begrænset af pumpen, så nej... Langt fra enig i den er svag.
#7 Har ikke prøvet DCP 4.0, så kan desværre ikke hjælpe der. Revo D5 kan høres meget svagt ved 100% belastning og der er virkelig knald på. Helt klart den bedste pumpe jeg har prøvet.
Lige pt køre min på 60% med CPU, bundkort, ram og GFX-blok samt 120, 240 og 360 med et rigtig fint flow.
#9 Jeg hører aldrig pumpen medmindre jeg sætter den på 100%. Så at skrue helt ned for den er der ingen grund til. Men spanden skal heller ikke lyde som et aqaurium. 🤣
#9 Jeg hører aldrig pumpen medmindre jeg sætter den på 100%. Så at skrue helt ned for den er der ingen grund til. Men spanden skal heller ikke lyde som et aqaurium. 🤣
Der er 3 muligheder Dit kabinet er væsentligt bedre til at reducere støj end de 3 jeg har anvendt med D5.
Du har større afstand til kabinet
Vi har forskellig hørelse/opfattelse af lyd.
- Jeg vil ikke høre computeren, der skal ikke være forskel på lyden jeg opfatter når den er tændt eller slukket, fra positionen i stolen.