ved intet om det :D
okay tak for hjælpen :) vi giver kun 200kr for 100/15 og vi er flere i huset nemlig :)
okay tak for hjælpen :) vi giver kun 200kr for 100/15 og vi er flere i huset nemlig :)
Det er satme unfair. Jeg giver 299 for en 80/40
Det var dog 60/30 indtil for kort tid siden. Og det er så ikke fiber
Jeg kan desværre ikke få Hiper, selvom jeg i dag har fiber hos waoo. Hiper virker ellers billigere 😕
Jeg giver i dag 299,-kr for 60/60mbit
Det er satme unfair. Jeg giver 299 for en 80/40
Det var dog 60/30 indtil for kort tid siden. Og det er så ikke fiber
Prøv hiper 199kr op til 100/30 eller 100/30
#10 jeg har nu skrevet til Hiper for at høre dem om, hvorfor jeg ikke kan købe deres fiberforbindelse, da jeg jo har fiber i forvejen. Men det er sikkert waoo der har monopol på "deres" fiberforbindelse, præcis som TDC tidligere har stoppet andre udbydere i at bruge deres net. 😢
#10 Kom med lidt dokumentation på hvilke spil der benytter mere. Der er ingen af de spil jeg ejer der benytter mere, med undtagelse af Project Cars som hvis jeg hoster et spil kan komme lidt over.
#10 Kom med lidt dokumentation på hvilke spil der benytter mere. Der er ingen af de spil jeg ejer der benytter mere, med undtagelse af Project Cars som hvis jeg hoster et spil kan komme lidt over.
Mit gennemsnit forbrug under gaming er væsentligt over, stortset uanset hvilket spil.
L4D2, GTA IV, CS Source & GO - mindes kun det har været under i AoE HD - og alt dette tilmed for knap et år siden, jeg har ikke spillet computer siden Maj 😩
Mit gennemsnit forbrug under gaming er væsentligt over, stortset uanset hvilket spil.
L4D2, GTA IV, CS Source & GO - mindes kun det har været under i AoE HD - og alt dette tilmed for knap et år siden, jeg har ikke spillet computer siden Maj 😩
Så vidt jeg kan se fra diverse tråde på nettet, så er L4D2 efter hvad jeg kan se låst til maks 30kb/s. GTA IV skulle bruge omkring 32kb/s og CS-GO ligger vist også i lejet omkring 30-40kb/s, så alt i alt er min påstand om at man i "langt de fleste tilfælde" kunne nøjes med en 1/1Mbit vist ikke helt i skoven.