7. Generation AMD A-Serie APU

Litteratur d.  05. april. 2016, skrevet af cmnielsen
Vist: 2712 gange.

cmnielsen
 
Nyhedsskribent
Tilføjet:
05-04-2016 22:13:06
Svar/Indlæg:
726/496
Foromtale af AMD's nye APU der vises på COMPUTEX 2016

Læs mere her: http://hwt.dk/LiteratureDetail...
JustOne
 
Elitebruger
Tilføjet:
05-04-2016 22:24:24
Svar/Indlæg:
453/31
fedt hvis AMD er på vej tilbage :yes:


poulsen48
 
Elitebruger
Tilføjet:
05-04-2016 23:13:07
Svar/Indlæg:
2885/268
Ja det er sku fedt at AMD er ved at oppe sig efter så mange år. :yes:


The
 
Elitebruger
Tilføjet:
07-04-2016 19:10:08
Svar/Indlæg:
1406/100
Hvis og hvis, nu ser man så igen at de samlinger saftevand med og uden vand.

Jeg må jo sige at denne from for pressemeddelelse aldrig har holdt vand hvilken godt kunne betyde at AMD kommer til at skuffe igen...

Damm it!


Wolff
 
Overclocker
Tilføjet:
11-04-2016 11:46:54
Svar/Indlæg:
27/5
"...industri-førende gaming med den samme grafik som findes i de nyeste spillekonsoller. "

Åhhr er den sætning ikke snart ved at være slidt. Syns efterhånden man har hørt den hundrede gange før.


Sven
 
Superbruger
Tilføjet:
12-04-2016 23:28:12
Svar/Indlæg:
3661/82
hvis vi lige et oejbelik ikek dumt stierer is blind paa et par graffer saa lad as se hvad der reelt teest

3dmark11 Grafiks test imod intels.
ok vi er klar over at AMD laver bedre Ondie GPU paa deres CPU'er end intet. Dog er begge ikke brug bare til en reel
gamer maskiner.

PCmark 08 Ren CPU kraeft
der ser naeste godt ud for AMD her ade kan lige foelge med roeven paa intel cpu'en ikek katatstrofalt daarligt indtil vi ser hvilken inel cpu der er tale om

I7 wow lyer godt top performance 4+cores med HT
6500 hm lyder ogsaa godt lyder som skylake serie her
U ..hovsa hvad goer det lille U der som AMD nok haaber at laeserne ikek bider maerke i

Jo det betydet samme nat der er absolut bundklassen der sammenligdesn med
De er ikke tale om en I7 i alment forstande mend derimod en solle

2 cores +HT meden core clock helt nede pa 3.1 ghz
dvs hvad der mest om alt i normalt desktop cpu'er minder om den mindste I3 :(
http://ark.intel.com/products/...


igen viser AMD sit noget forsoeg paa at misvise deres performance og saa om som om de kan lever noget i performance klassen men reelt set haenger de stadigvaek i bunden med Ren CPU kraefter


BAre lige foer blive helt vaade omrking AMD cpu'er ligesom sidste gang de smed en omgangs manipulations "benchmark" frem


poulsen48
 
Elitebruger
Tilføjet:
16-04-2016 03:00:46
Svar/Indlæg:
2885/268
#5
Nu regner jeg heller ikke med at AMD's nye cpu bliver så kraftig at den overgår Intels stærkeste. Når deter sagt så syndes jeg altid det er spændene og se hvor meget de har rykket sig fra gang til gang.

Og derfor glæder jeg mig til og se nogen test af den kommende cpu.

Mvh poulsen48


Sven
 
Superbruger
Tilføjet:
19-04-2016 04:52:28
Svar/Indlæg:
3661/82
#6
Det er problem er at AMD har valgt den cpu pga dens navn og de fleste folk vil tro der er tale om at AMD rent faktisk kan holde sig mod en skylake i7. saa de forventer ikke at der er tale om en lov power i3 cpu.

Hele AMD markedsforing paa det sidste har jo vare staerkt misledende hvis man ikke er helt hundrede inde i hvad der benchmarkets. hvilket jo netop ogsaa kan ses nar HWT redaktion anbefale den paa benchmark der her intet med en situation den anbefales til.og ikke er klar over at f.eks 7-zip benchmark udelukkende er interger og devred ikke kan bruge some malestiok for en gamer CPU der spil typisk er FPU tunge.


freeice
 
Overclocker
Tilføjet:
20-04-2016 19:12:57
Svar/Indlæg:
89/14
jaja det var jo noget være hø de smed på maket sidste år og fet så jo også for vildt ud der indtil brugerne fik fat i dem så var det bare minus der ud af.
med alt respekt til amd men jeg stoler ikke en skid på dem efter sidste år.