Dårlig forbindelse på samsung Galaxy S6 (Fullrate Erhverv)

Diverse d.  19. april. 2016, skrevet af PPP
Vist: 877 gange.

PPP

Newbie
Tilføjet:
19-04-2016 09:29:48
Svar/Indlæg:
52/28
Hej. jeg oplever rigtig dårlige forbindelse på min mobiltelefon. Jeg har kun rigtig godt signal når jeg er i midtbyen (Århus)?

jeg har forsøgt at stille mig forskellige steder når jeg er ude på farten, men uden held. Jeg har tilmed fået nyt SIM-kort da Fullrate troede at det havde noget med SIM-kortforbindelsen at gøre.

Jeg har prøvet at sætte mit SIM-kort over i en anden telefon, og det bliver kun en lille smule bedre!

Jeg har følgende:
-Mobil: Samsung Galaxy S6
-Abonnoment: Fullrate Erhverv
-Ingen cover som omslutter telefonen

Det undre mig lidt, at forbindelsen er så ringe, når det køre på TDC´s netværk.

Nogen som har nogle gode ideer eller kender til problemet?

Håber at høre fra jer.

PFT. PPP
Rafcio

Elitebruger
Tilføjet:
19-04-2016 17:16:43
Svar/Indlæg:
445/32
Har selv haft fullrate mobil som jeg fik "kanon" tilbud på da jeg havde internet der i forvejen. Gik tilbage til CallMe efter nogle måneder ... Sjovt nok pga evige problemer med dårlig forbindelse. Ved ikke om det har noget med netværks måde at prioritere forbindelser på eller hvad det var en havde fortalt mig en gang, men siden der kom CallMe logo på samme telefon, har der ikke været problemer med forbindelse igen.

PPP

Newbie
Tilføjet:
20-04-2016 19:51:34
Svar/Indlæg:
52/28
#1 okay. det kunne godt være at jeg skulle skifte?

men jeg bruger den funktion som Fullrate kalder "Visual voicemail" hvor jeg kan se mine voicemail i listeform og klikke på dem når jeg skal aflytte dem. Jeg bruger det meget ofte i forbindelse med mit firma, når mine kunder ringer til mig.

er der andre som har "visual voicemail" til android mobiler?