Mobil og Net

Om siden d.  21. april. 2016, skrevet af J.Hansen
Vist: 1732 gange.

J.Hansen
 
Overclocker
Tilføjet:
21-04-2016 06:51:48
Svar/Indlæg:
28/15
Hej
Føler lige en lyst til en kommentar, egentligt afledt af et af de sidste indlæg i K & S-kæden, men fordi den i forvejen er 7 gange for lang nænner jeg ikke at forlænge kæden med yderligt et OT-indlæg.

Fordi nogen selv bruger sin mobil til at gå på nettet, er det vel ikke det samme som alle andre også gør det, jeg har f.eks selv en X'peria som sagtens kan det hele, jeg har aldrig gået på nettet med den, før jeg begyndte med køb & slag herinde, jeg har udelukkende -mobile pay- nu, fordi det tilsyneladende er det brugte betalingsmiddel herinde og udelukkende derfor.
Jeg synes det er en telefon og en beskedgiver (læs SMS), jeg gider ikke gå rundt og lave ting & sager, så skal man forstyrres af 'Bip og andre syntetiske-lyde', når haven er fuld af fugle.

Det minder mig om, for de af os der husker 80'ernes store 'trend' med timemanegers i læder og pis & papir, også dengang som nu, har jeg mere opfattelsen af. det er folk uden styr på deres liv, der er storforbruger af vore dages topmoderne lommePC'er (mobiler), som skal holde orden på deres gøren og laden, mobilerne i dag, er kun en forlængelse af disse 'timemanegers'.

De af jer som mener dette bare er et surt opstød, har også ret, og det skal da heller ikke betragtes som andet end lidt henad afmægtigelse ovorfor maskin/mobil tyraniet.

J,Hansen


Tråden blev redigeret 2 gange, sidst af J.Hansen d. 21-04-2016 06:52:57.