Elitebruger
Tilføjet:
22-04-2016 12:15:04
Svar/Indlæg:
1626/507
Hej vil lige høre jeres mening.
Jeg købte et par g-star bukser på fisketovet sidste år, som jeg byttede, da der travlede et hul op, jeg brokkede mig over at jeg skulle vente 14 dage på mine bukser, jeg spurte så om jeg ikke bare kunne få et andet par i butikken, det var ikke muligt 🤡
Jeg fik så et par i julegave, tror det eller ej,,,,,der kom sku også et hul i dem, det skal lige siges jeg hverken kravler på gulvet, eller kravler i træer 🙂 Jeg var så inde på fisketovet igår og bytte dem, jeg sagde så til sælger at det var anden gange jeg havde oplevet det,,,om jeg ikke denne gange kunne tage et fra butikken,,,,,det var ikke muligt,,,,,
Det sjove er, at sælger siger, at han ALDRIG har oplevet at et par bukser skulle gå i stykker, så siger jeg,,,,jamen så giv mig et par i butikken, tror ikke du bliver fyret da det er 1 gang i hele din tid som sælger, og samtidig gør du en kunde glad, efter som din kuner ikke skal vente 2 gange 14 dage, fordi jeres produkt ikke holder,,,,, han sagde så ikke noget hahha
Det er simpelhen for dårligt. men hvad synes i endelig, følt at han bare snakkede og på en måde løj.