Hjælpen skulle være den samme som hvis den er købs hos dell, der er et service tag med den som du kan taste ind hos dell sammen med oplysninger om dig. Garanti hjælpen hos Dell er helt vild god.
#3 mener også at have set dell her inde, kan tænkes de måske selv ser forbi tråden her i morgen med svar. Kan sende dig en mail i pm til Karina @ dell som du kan stille ? omkring køb og hjælp. Kan være der er noget omkring udvidet hjælp tilkøb som er anderledes hvis ikke købet er hos dell men mener man også kan vælge at købe det gennem dell ved brug af servce tag efter.
#8 Wife Acceptance Factor, Wife Approval Factor, or Wife Appeal Factor[1] (WAF), are design elements that increase the likelihood a wife will approve the purchase of expensive consumer electronics products such as high-fidelity loudspeakers, home theater systems and personal computers. 🤡
Hvor scorer S2716DG ikke højt? Det er nemlig mit #1 valgt til en ny skærm, så vil da rigtig gerne se hvad du har fundet. Næsten alt jeg har læst har været rigtig positivt. Den har et rigtig flot TN panel, samt skulle kvalitetskontrollen være god. 😲 Den kan "sammenlignes" med PG278Q, og denne er 1000kr dyrere, eller PG279Q som så er med IPS, men hvor der har været rigtig mange problemer.. den er så 2200 dyrere. Ligesom dig synes jeg så samtidig de er konfirmandet..
Der findes kun en skærm som ikke er plastic fantastisk af hvad jeg har set, og det er apples efterhånden gamle apple cinema, den er røvdyr, halvgammel og ikke optimal til at spille på. Meen, den er fantastisk at arbejde ved, har god lyd og høj WAF. Kan findes brugt i god stand til ca 4.5k. Jog har selv en dell, "24 udgaven af den du linker til hjemme. Det er en god skærm til gaming, nok ikke den bedste, men fin til prisen og med usb 3 hub indbygget. Dog er den ikke flot eller i fantastisk kvalitet, men bedre end størstedelen af konkurrenterne. Jeg overvejer stadig en apple cinema skærm hjemme, da jeg har en på kontoret som er perfekt til "kontor formålet".
#28 Havde lige overset #19. Du har helt ret, hvorfor er der ikke nogen som laver et simpelt lækkert alu casing og sætter et ordentligt panel i. Lad mig vide hvis du finder et 🙂