Registrering af bundkort eller mangel på samme.

Webshop/producenter d.  29. april. 2016, skrevet af keld43
Vist: 2001 gange.

keld43
 
Overclocker
Tilføjet:
29-04-2016 16:07:58
Svar/Indlæg:
833/39
Nyt skylake system, happyface 😀

Dog er der lidt problemer allerede.
At igpuen ikke kan klare mere end 2400mhz uden at skærmbilledet flyder ud over det hele, kan forhåbentligt løses med et gtx 1080/490x 🤣 Det er selvfølgelig rammene jeg snakker om med 2400mhz.

Men jeg kan ikke få lov til at registrere mit bundkort.
Der er et serienummer på kassen og et på bundkortet der skal bruges til at registrere med.
Når jeg prøver får jeg at vide at numrene ikke passer sammen.
Altså at kassen og bundkortet ikke passer sammen i serienumrene.

Hmmm....
Det må jo være en fejl...
Jeg kontakter både msi og hjemmesiden jeg har købt fra, for at få løst mit problem.
Det burde jo hurtigt være ordnet.
:no:

Msi, siger at det ikke er deres problem at numrene ikke passer, jeg skal hive fat i sælgeren...

Sælgeren siger at det ikke er deres problem, jeg skal hive fat i msi.

Nu er det jo ikke verdens største katastrofe at jeg ikke kan registrere, men alligevel undrer det mig og gør mig en smule mistænksom.

Så jeg overvejer faktisk at sende hele skidtet tilbage og købe noget nøjagtig magen til, men fra en anden butik.

Er der nogen af i erfarne hardware entusiaster der har oplevet noget lignende og kan give mig lidt ro i sindet? 😉


Tråden blev redigeret 2 gange, sidst af keld43 d. 29-04-2016 16:10:54.
MazdaMadsen
 
Moderator
Tilføjet:
29-04-2016 16:19:21
Svar/Indlæg:
5039/109
Det er muligvis blevet pakket om hos forhandleren i forbindelse med RMA eller benyttelse af returret.


keld43
 
Overclocker
Tilføjet:
29-04-2016 16:24:15
Svar/Indlæg:
833/39
#1
I så fald må det jo være sælger der skal rydde op i deres rod og ikke mig. 😉

Et nyt produkt, som jeg må anse bundkortet for at være, siden jeg har betalt fuld pris, skal vel også kunne registreres.

Edit:
At jeg ikke nævner nogle navne er selvfølgelig fordi jeg stadig prøver at finde en løsning med sælger og ikke vil hænge nogen unødvendig ud.


freak_master
 
Redaktør
Tilføjet:
29-04-2016 16:27:24
Svar/Indlæg:
6368/477
Jeg tror det er de færreste der rent faktisk registrer at de har købt et bundkort, hvorfor både MSI og forhandler ikke ser det som en kritisk fejl nogen af dem har lavet.

Hvad vil du gerne have ud af at registrerer?


keld43
 
Overclocker
Tilføjet:
29-04-2016 16:32:27
Svar/Indlæg:
833/39
Som jeg selv siger, så er det ikke fordi det er verdens største katastrofe ikke at kunne registrere.

Men om jeg får noget ud af og registrere eller ej, er vel egentlig heller ikke pointen her.

Hvis det pågældende firma allerede nu har rod i systemet, så tør jeg da ikke gætte på hvordan det skal gå, hvis jeg faktisk får en hardware fejl.


jerking
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-04-2016 16:38:35
Svar/Indlæg:
546/55
#4 hvor er det købt ??


keld43
 
Overclocker
Tilføjet:
29-04-2016 16:41:27
Svar/Indlæg:
833/39

#4 hvor er det købt ??

jerking skrev d. 29-04-2016 16:38:35


Det vil jeg gerne lige vente med, da jeg håber på et fornuftigt svar fra deres side 😉


Die_Happy
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-04-2016 17:29:05
Svar/Indlæg:
3385/80
#0 Det må være forhandlerens problem, idét det er en fejl eller mangel ved produktet. Havde det derimod være funktionaliteten du havde udfordringer med (f.eks. driver eller lign.), så var det MSI.

Den må forhandleren æde.