#6 np, er bare glad for at kunne hjælpe.
#7 ja så godt at både cdon.com + komplett faktisk ikke engang var de billigste, faldt selv over 3200mhz CL15 ram ved Alternate.dk til billigere penge end de andre kunne prestere. + komplett havde taget de ram til 720 (3000mhz Cl15) ned igen af en eller anden grund.
self 2*8gb kits jeg snakker om her, alt andet er jo underordnet pt, da 2*16gb er for dyre, og 2*4gb er for lidt til en moderne gamer der skal tages bare lidt seriøst. 😕
Jeg har været uden net i weekenden grundet en død fiberbox, og min 4G mobile data grænse at være nået, så har ikke haft mulighed til at lave helt nok reseach, hvilket også resulterede i at jeg udskød mine opgraderings planer lidt i nu (min 3570 ved 4,2ghz følger fint nok med, kunne dog godt bruge nogle 2133+ mhz ram, men hvis ToolFree Trade haloy´et går igennem med USA bør vi vel se billigere hardware priser snarligt alligevel.
Btw Dustin har en i5 6600k på tilbud i weekenden til 1799 inclusiv gratis fragt det må også siges at være billigt, har ikke set den cpu under 1900 i meget lang tid, selv på tilbud osv. og imo er I7 6700k stadigvæk for håbløs dyr. bedste tidspunkt at købe den var i januar hvor man fik 3 games med (til verdi omkring 5-600kr) for ca 2900-3000kr for cpu´en. Den ligger på ca 2700 billigste steder nu men uden medfølgnde games. 😕
og til alm gaming tror jeg en I5 6600k ved 4,5-4,8ghz gør det li så godt som de fleste i7 6700k setups. I vært fald ind til DX12 implimenteringen bliver størrer. når først vi ser DX12 blive implimenteret, så tror jeg for alvor et ryk for størrer/flere cores bliver realevant til gaming brug.