#23 + andre beklager ventetiden, men jeg har været tidsmæssigt spændt hårdt op :)
Det er ret forskelligt hvor lang tid mine mus holder. Jeg har flere pcère kørende, og nogle mus starten repeterskydningen allerede efter 1,5 år, og andre holder ud til omkring 3 år..
Sven Bent :)
Synes nu ikke ligefrem, at jeg lider af dovenskab. Så ville de fleste herinde jo være luddovne hver gang de "bare" kunne søge/google noget - og hvor ville alle indlæggene eller det generelle behov for sitet så være henne? Jeg var selvf. ikke vidende om, at der var et program, der evt. kunne hjælpe, så hvorfor skulle jeg så bruge et en masse tid på, at søge efter noget, jeg ikke troede fandtes!. Der er helt sikkert mange herinde, der heller ikke vidste det. Jeg læser da også en hel del af trådene herinde, men har ikke tidligere set nogle med "klikproblemer". Nogle af os har jo også et liv ved siden af :yes:
Fint nok at du har et softwareprogram der evt. kan afhjælpe problemer med nogle mus, og jeg vil da også prøve det, da det er bedre med "museterapi" frem for operation. I hvert fald i første omgang..
Apropòs dovenskab - hvornår køber du et keyboard med æ, ø, og å, så du undgår de fleste af folks negative indlæg over forståeligheden? Personligt gør det mig ikke noget særligt, men jeg ved jo, at andre er ret irriterede over "krypteringen" 🙂
Fortsat god dag/Kim