aktuelle spil?

Spil d.  01. maj. 2016, skrevet af momberg
Vist: 1079 gange.

momberg

Superbruger
Tilføjet:
01-05-2016 11:16:26
Svar/Indlæg:
387/40
Hey gamers.

Jeg har været væk fra gamer verdenen i en håndfuld år, så er ikke rigtig opdateret.

Findes der et sted med en liste over allerede udgivede spil, som stadig er aktuelle? Ved at der hele tiden kommer nye, men sites kun jeg bliver bombarderet med de få samme titler, som ikke er blevet udgivet endnu. Det kan jeg jo ikke bruge til noget når det er nu jeg vil spille 😀

Jeg håber i kan hjælpe mig
canny

Superbruger
Tilføjet:
01-05-2016 13:37:26
Svar/Indlæg:
1500/79

momberg

Superbruger
Tilføjet:
01-05-2016 16:44:28
Svar/Indlæg:
387/40
Hehe, der er vidst nok at tage fat på 🤣 🤣

Tak for meldingen 🙂

Fearless

Elitebruger
Tilføjet:
02-05-2016 08:50:03
Svar/Indlæg:
4536/104
Det kan nævnes at humblebundle.com ofte er en god og billig løsning at få lidt games på, hvor spillende er 1-8 år gamle, men til MEGET billige penge. Fik selv købt hele COH2 franshise + div andre titler til små 80kr derinde for et par uger siden, utrolig god underholdning hvis man er til den slags spil, De opdatere deres udvalg ret ofte, og der er ret meget at spare hvis du leder efter nogle gode classic´s eller en god deal.(læg dog mærke til at det ikke er altid at det er PC bundles, og når det er kan det varriere lidt mellem hvad platform de skal installeres/bruges på, origin/uplay/steam osv.

Derudover findes der en MEGET stor mængde kvallitets F2P games, der faktisk kan spilles helt uden at smide en mønt, eller spilles/prøves MEGEt uden at skulle smide mønt,
jeg kan anbefale,
League of legends, Warthunder, Worldofwarships, Worldoftanks, Teamfortress2, Heartstone,

som nogle af dem jeg har haft meget glæde af, eventuelt findes der også en helt del andre, ta et kig på steam, og div andre websites/platforme. Der er nok at gå i krig med helt uden at smide mønt, og PC gaming i dag er MEGET varriable og har imo markant bedrer marked end consoles og dets lige.

Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af Fearless Angel d. 02-05-2016 08:52:58.

malkin

Elitebruger
Tilføjet:
02-05-2016 11:09:33
Svar/Indlæg:
1118/24
Hvad kan du lide af spil og genrer?