OnePlus 3 basismodellen til omkring kr. 2000

Litteratur d.  03. maj. 2016, skrevet af cmnielsen
Vist: 3114 gange.

cmnielsen
 
Nyhedsskribent
Tilføjet:
03-05-2016 19:41:49
Svar/Indlæg:
726/496
De nye modeller ventes afsløret i denne måned.

Læs mere her: http://hwt.dk/LiteratureDetail...
Mr.
 
Superbruger
Tilføjet:
03-05-2016 19:49:49
Svar/Indlæg:
2518/53
De forstår at holde en god pris selv med helt ok hw.


jmose
 
Moderator
Tilføjet:
03-05-2016 20:19:29
Svar/Indlæg:
3863/538
Ja, min 6 mdr gamle Samsung trænger også snart... 😲 Bare skærmen ikke bliver sådan en 5,5"...Det er bare for stort til mig..


cmnielsen
 
Nyhedsskribent
Tilføjet:
03-05-2016 22:17:55
Svar/Indlæg:
726/496
#2
seks mdr? Det kan vel ikke passe med mindre du ikke kan lide modellen?

Jeg har stadig min sgsii (i9100) og den er forældet til andet end at ringe og sende sms fra, selvom den er opdateret til Android 5.1.1


LMCDK
 
Nørd
Tilføjet:
03-05-2016 22:25:49
Svar/Indlæg:
60/14
Så potentielt en telefon der svarer til en HTC 10 til 2000 kr?
Træls at jeg har tænkt at skulle købe ny telefon nu og ikke først når den kommer.

Hvad er jeres erfaringer med oneplus? tænker mest holdbarhed og evt service?


Sonnyboy442
 
Superbruger
Tilføjet:
03-05-2016 23:09:00
Svar/Indlæg:
325/43
Det bliver godt med en ny version 😀

#4 De laver rigtig lækre mobiler, og deres service er også helt i orden 🙂


Hitsuchan
 
Nørd
Tilføjet:
04-05-2016 09:18:59
Svar/Indlæg:
38/2
Jeg har haft 1+1 og var blandt de første 30.000 til og få en key til 1+2, jeg har været kanon glad for begge telefoner, skiftede for luksus problem :D, og jeg ender nok også helt sikkert med og skal have 3'eren, selv om min 2 ikke engang er et år gammel :)


Silver
 
Superbruger
Tilføjet:
04-05-2016 11:26:18
Svar/Indlæg:
104/8
Den anden model var knap så vellykket, skriver du.
Nu her jeg haft begge 1+2, og oplever Inger problemer med den.
Så hvad mener du lige med det. 😕


Symbol
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-05-2016 11:41:08
Svar/Indlæg:
576/62

Om den kommer så langt ned som 2000.- kan jeg godt være lidt i tvivl om.
Men havde 1+2 og skal da naturligvis have den næste udgave også.
Synes ikke der er noget som helst hverken i den prisklasse eller lige over der tilnærmelsesvis er lige så interessant.


cmnielsen
 
Nyhedsskribent
Tilføjet:
04-05-2016 17:39:10
Svar/Indlæg:
726/496
#7
Der er ingen microSD, NFC eller hurtig opladning. Nogle oplever problemer med home knappen, men tydeligvis ikke dig.
DR og kamera speed performance er i følge nogle test kun lige godkendt. Batteriet kan ikke skiftes og heller ikke lades trådløst.

Fra et review der ligner de fleste: "So, in summary, should you buy the OnePlus 2 or not? If you are looking for a dual-SIM Android smartphone with decent battery life and near-stock Android at around the Rs. 25,000 mark, we say go ahead, but be prepared to live with a few quirks. If you liked the One - which had more rough edges than the 2 - you will surely love OnePlus' newest flagship. However, if you are someone who values reliability over bargains, and wants a smartphone that's as stable as some of the bigger name flagships, the 2 isn't quite there yet. " ndtv.com


Funcky
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-05-2016 18:01:20
Svar/Indlæg:
645/33
deres kunde"service" stinker!

hvis du googler vil du også finde ud af det. så det er bare luck of the draw, om man får en fejlfri telefon :no:


Sonnyboy442
 
Superbruger
Tilføjet:
04-05-2016 19:03:49
Svar/Indlæg:
325/43

deres kunde"service" stinker!

hvis du googler vil du også finde ud af det. så det er bare luck of the draw, om man får en fejlfri telefon :no:

Funcky skrev d. 04-05-2016 18:01:20


Kan du forklare dig med hensyn til "Deres kunder"service" stinker!?

Mit ladekabel til min OPO døde, jeg skrev til dem, og de sendte et nyt, gratis

Min OPT havde lidt problemer med OxygenOS, jeg skrev til dem, bookede en tid via deres "Service Portal", og allerede en time før den aftalte tid, skrev supporteren til mig, og spurgte om jeg var interesseret i at starte lidt før, hvilket jo kun er god service, og han oprettede forbindelse til min computer, fiksede mobilen, og jeg var kørende igen efter 15-20 min.

Sådan en service har jeg ikke oplevet ved nogen anden producent 🙂

Og generelt synes jeg nu at man får RIGTIG meget service for pengene, da ingen anden telefon kan måle sig med OnePlus produkter, når man tager pris, specs og service med i sammenligningen 🙂

Selvfølgelig kan man opleve problemer, det kan altid ske, men alle dem jeg kender, som har en OnePlus One, OnePlus X, eller OnePlus Two er skam meget tilfredse med deres mobiler


Funcky
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-05-2016 19:39:04
Svar/Indlæg:
645/33
#11

meningen var at du selv kunne finde div. tråde på deres forum, google ect. hvis du inderligt er så interesseret i at modbevise deres support fordi du har fået en ny ledning af dem til 2 øre!
Så er jeg ked af at skuffe dig, fordi nettet vrimler med historier ang. onoplus og deres kundeservice.

jeg var længe i gang med deres support pga. min skærm levede sit eget liv og div. apps blev åbnet mv. selv når den lå på bordet. (og jeg er bestemt ikke den eneste med den fejl i HW / software)

OP har prøvet i utallige opdateringer at prøvet at fixe det, men forgæves. det samme med deres support som har forsøgt mange mange at fixe det. først prøver de med soft reset, så man skal sætte telefonen op igen. så prøver de et nyt fix, intet hjælper, så en ny hemmelig rom som bliver lagt på, og til sidst ender det med at de lukker ens tickets. jeg opgav tilsidst! orkede simpelthen ikke mere med deres service, efter ræddi ræddi mange gange og deres forsøg.

lille uddrag af nettet:
http://www.cnet.com/products/o... =oneplus-one/
http://androidspin.com/2014/11...

har læst rigtig mange som har brokket sig på deres eget forum. det eneste som de har respekt for er hvis man laver en paypal tilbagetrækning og fastholder og ikke annullere den! (har læst om en hvor deres support fik ham overtalt til at slette hans refundering, da deres support ikke havde løst hans problem inden for de dage hvor paypal kan gøre det. så snart han annullerede, droppede de deres support og lukkede hans tickets, og så stod han med en skod telefon)

google det selv, læs og bliv klogere!


Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af Funcky d. 04-05-2016 19:43:30.


Sonnyboy442
 
Superbruger
Tilføjet:
04-05-2016 20:14:47
Svar/Indlæg:
325/43
#12 Nu hører man for det meste også kun om dårlige oplevelser med et firma, så tag det med et gran salt 🙂

Jeg har skam læst en del på diverse forums omkring både gode og dårlige oplevelser med OnePlus, og har kun selv haft gode oplevelser, så det er fint for mig 🙂


Funcky
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-05-2016 22:12:00
Svar/Indlæg:
645/33
#13 jeg har jo selv oplevet det, så tager det nu ikke med et gran salt 😉


Hackerjac
 
Overclocker
Tilføjet:
04-05-2016 23:09:21
Svar/Indlæg:
18/4
#9
Hvad er det lige du bruger NFC til ?

#10
Kan kun give dig ret, jeg skal personligt aldrig have noget at gøre med firma igen, min 1+1 har ligget i skuffen siden den var ca 2 uger gammel pga den ikke vil boote, men deres kundeservice var åbenbart fløjtende ligeglad


Sonnyboy442
 
Superbruger
Tilføjet:
05-05-2016 13:35:25
Svar/Indlæg:
325/43
#14 Og du er én ud af x antal millioner kunder, ligesom alle andre producenter kan have fejl på deres produkter, så kan OnePlus også 😉

#15 Det problem kan man selv fikse, det er ikke så svært, og igen, det kunne lige så godt ske med en Samsung eller HTC mobil, hvilket jeg selv oplevede med en HTC, og deres support var heller ikke til nogen hjælp, men jeg fik det fikset alligevel, ved at få TDC (hvor jeg købte mobilen), til at kontakte HTC, som mere eller mindre bare skiftede mobilen, men det fik mig ikke til at droppe HTC, dog er det ikke i orden, at supporten ikke kan hjælpe en tilfredsstillende, men det sker desværre fra tid til anden

Igen, man hører mest negativ omtale om producenter, det er sjældent man skriver noget positivt om det, og med de salgstal der er på både OPO, OPX og OPT, så vil der være nogen af de solgte enheder, ligesom det er tilfældet med enhederne fra andre producenter, som vil have fejl, det er svært at undgå 🙂


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Sonnyboy442 d. 05-05-2016 13:36:32.