Nu kender jeg ikke den model, eller så mange andre modeller for den sags skyld, men jeg ved en smule om fejlfinding på elektriske apparater.
Når noget pludselig holder op med at virke, er det som regel fordi man har gjort noget man ikke skulle. Normalt uden at vide at man har gjort noget forkert. Hvordan sidder højtalerne til controlleren? Hvis de alle sammen sidder i ét stort stik, samlet bagpå kunne det være at det var faldet ud eller har løsnet sig.
Det kan også være at en komponent i kontrolleren er stået af, og så kan du kun skifte den komponent (hvis du kan finde den) eller købe en ny controller.
Det kan også være en ledning der er kortsluttet og dermed overbelaster udgangene. Prøv at følge ledningerne og se om der er brud eller kortslutning.
Hvis de sidder u hver for sig, så prøv at pille alle fra og sæt en til af gangen, mens du spiller musik.
Du kan også prøve at genstarte systemet, men det går jeg ud fra du har gjort.
Det sidste Jeg kan komme i tanker om er at du kan prøve at skrue op. Det er det åbenlyse, men jeg har selv oplevet (og lavet) lignende dumme fejl.
Jeg håber du kan bruge det. Er lidt træt lige nu, så beklager hvis jeg har formuleret mig uheldigt i indlægget.