Hmm - for lige at fjerne evt. misforståelser, så skriver #0 at DAO 365 (der er distributøren) har kunnet se, at pakken har forladt indleveringsstedet, er er på vej til depot.
Det betyder, at pakken er blevet registreret elektronisk i leverandørens tjeneste, hvorefter al ansvar ligger i deres hænder!. (gem endelig den besked fra DAO :))
Hvorvidt DAO som jo er et nyt firma blandt mange, så ikke har fået styr på deres elektroniske kundeserviceaftaler herunder max. beløb er ene og alene DERES problem, og AFSENDER bør være den, der kontakter/afkræver/retsforfølger firmaet, da det jo er afsender, der var sidste mand, der ligger inde med både de praktisk fysiske samt en evt. kvittering for afleveringen..
Overordnet stiller alle disse nytilkommende distributører forbrugerne i klemme, da de kun kan etablere sig på markedet via multible metoder, der giver problemer for både deres ansatte (ikke registrerede, underbetalte, sort betalte) samt selvf. i sidste ende kunderne, der kun kan gætte sig til, hvem der på et givent tidspunkt kan risikere, at kunne aflevere en pakke til kundens noigenlunde forventede tid inden den evt. ryger med en af førnævnte med hjem som lidt "trøstegode" 😩 🙂
Den slags konkurrence er kun godt for prisen på grisen, men hvad er den lave pris værd, hvis grisen p 🤣 å et tidspunkt er gået gennem isen - snøft
Nå men pakken kan stadigvæk være blevet fejlafleveret/scannet, således du pludselig får en email om dette, håber jeg da :)