Senior Skribent
Tilføjet:
15-05-2016 00:17:08
Svar/Indlæg:
2826/100
Hejsa
Overskriften er en anelse misvisende, men står i en situation, hvor jeg tænker lidt HWT brainstorming måske kan hjælpe..
So here goes.
Jeg står i den situation at jeg hver dag modtager en stak rapporter via mail, hver af disse rapporter start på samme måde, altså enten med "success" eller "failed".
Disse er der lavet en regel på i outlook, som smider dem ned i undermappe. Dette virker egentlig ok, og sikrer at alle opgaverne udføres med success.
Nu står jeg så med én ekstra udfordring, hvor jeg har flere løsninger, men ikke har fundet den ultimative løsning endnu, og det er så her i kommer ind.
Hvis nu der sker noget med serveren eller servicen som skal sende de kære mails, og den ikke dukker op, så har jeg ikke nogen måde at opdage at der er fejl, da jeg i princippet fokuserer på de mails der melder "failed".
Så udfordringen er, at jeg gerne skal have fundet en måde at sætte op at der skal komme x antal mails, fra en bunke mail adresser hver dag, og hvis en af disse mangler, skal den gøre Y.
Er der nogen der har lavet noget lignende, eller har forslag til hvordan det kunne gøres?
Brug gerne tråden til at komme med forslag og brainstorming 🙂