Ny Bruger
Tilføjet: 15-05-2016 16:22:57
Svar/Indlæg:
4/1
Hej HwT
Min vens pc fik bsod, og vi valgte at formatere og skulle til at installere windows 8 igen. Da vi skulle til at skrive hans gyldige key ind og installere, sagde den at key'en var ugyldig. derfor valgte vi at bruge en generic win. 8 key. vi kom igennem installationen og ville til at aktiverer windows, med hans egen key, sagde den at key'en var ugyldig ligesom i installationen. Key'en er købt hos MM-VISION for 3 år siden.
Ok det lyder underligt men prøv lige at lave hente og lave usb med ms media tool og se om det så tager mod key. Ellers tænker jeg i skal prøve at tage kontakt til ms support.
Ser kun lige den til 8.1 og mener også min gamle win8 laptop fik lavet install med win8.1 media så prøv at test om går eller er samme problem: http://windows.microsoft.com/d...
Hvis du ikke har nogle dele til at komme OS på så skal du have key til at virke med den dvd i har nu også må det være ja til at support må hjælpe, hvis du følger link omkring OS inde på support så kan du komme ind til hvor ms ringer jer op, muligt fra kl. 09.00 af i morgen.