Du drømmer da vist :)
Folk køber reference kort af grunde som: flere muligheder hvad der angår vandkøling, design og effektivitet. Langt de fleste custom kort er noget ragelse.
#5 ref kort er geniale når at man køre med sli.
Prøv du at køle 2-4 grafikkort i sli med custum kølning, det kan man næsten ikke. Det øverste kort bliver alt for varmt, især ved oc.
Prøv du at køle 2-4 grafikkort i sli med custum kølning, det kan man næsten ikke. Det øverste kort bliver alt for varmt, især ved oc.
Ja har 2 custom 980ti kort og overvejer at skifte det ene til et ref kort
Du drømmer da vist :)
Folk køber reference kort af grunde som: flere muligheder hvad der angår vandkøling, design og effektivitet. Langt de fleste custom kort er noget ragelse.
Ikke at der er noget galt med reference, men og sige at de er mere effektive og bedre end de fleste custom kort, er vist en overdrivelse for effektens skyld 😀
Reference har sine fordele i mitx systemer og vandkøling, det er så også nogle af de eneste fordele jeg kan finde.
Custom kort (undtaget de helt billige) har som regel bedre strømlevering og bedre caps og køling osv.
Hvilket oftest resultere i et højere oc end reference modellerne.
Som regel.... 😀
Edit:
Tweak.dk har også en kedelig udvikling for tiden, hvor de som så mange click bait hardware sider, der poster en masse ikke bekræftigede rygter for at få trafik på siden.
Jeg synes at der burde være en smule kildekritik.
I stedet for at være med til at vildlede forbrugerne.
Det går nok. Jeg har heller ikke besøgt HWT aktivt siden blå LEDs og overclocking gik af mode for et årti siden. 😀