#1 Ehm. Ok.
Man kan jo altid gå længere op i pris lige godt hvad, men med det meste elektronik kan man typisk opnå en prisklasse, hvor det til standard brug er okay.
Du får vel heller ikke en ven til at købe en i7-5820k til at spille Minecraft med?
#1 Ehm. Ok.
Man kan jo altid gå længere op i pris lige godt hvad, men med det meste elektronik kan man typisk opnå en prisklasse, hvor det til standard brug er okay.
Du får vel heller ikke en ven til at købe en i7-5820k til at spille Minecraft med?
Venner hvad snakker du om?
#5 Okay, tak for det. Er det nogle du selv har haft?
#6 Tak for svar. Hvis 2.0 giver bedre lyd i den klasse, så må jeg hellere gå efter det. Ellers nogle lækre højtalere du har linket til. Men ja, skal desværre have adgang til headset, da jeg spænder min guitarforstærker til højtalerne (og det skal helst spændes til noget, som kan stå tæt på guitarforstærkeren)
#7 Hmm, tak for tilbudet, men afhentning er ikke lige mig :) Vil også gerne have noget helt nyt, må jeg indrømme.
Lige nu tror jeg at jeg er mest solgt på Creative GigaWorks T20 Series II. Rigtig gode anmeldelser, og stadigvæk mulighed for at tilslutte headset