Er sgu i samme vogn som dig og kan bare ikke finde ud af, om jeg skal nøjes med 2-way CF og så sælge dem, når der "Lille" Vegakort kommer. Eller om jeg skal købe 3 kort og så vente med at udskifte dem, til det "store Vegakort kommer om et års tid.Det ser rigtig godt ud og jeg er helt vild med deres taktik. "You don't need a 700$ GPU to get VR". 🙂
Hvis prisen holder og 2 stk kan yde som et 1080 tror jeg at jeg hopper på noget CF. Så passer det også perfekt med at ungerne kan få et hver når store Vega udkommer. Deres maskiner har nemlig kun et enkelt 6-pin pci-e stik og begrænset PSU (HP maskiner) så her vil det være en fantastisk opgradering. 🙂
Hvorfor er der ingen dvi udgang? Hvad er de andre udgange udover hdmi?
Skal man bruge et specielt hdmi kabel, eller er det fint med et gammelt et.
Er det 480 eller 480X der omtales i videoen?
Mig bekendt er det 480 med 4 gb der kommer til at koste 199$.
Sådan er det jo altid, man skal lige vente et halvt år med nye spiludgivelser, før det virker ordentligt, men det har jeg tålmodighed til.#4 Med mine tidligere erfaringer med crossfire, så vil jeg bare sige: God fornøjelse 🤣
Synes aldrig det har virket helt godt, ligegyldigt om det er CF eller SLI.
#20 + #21
Jamen når i genier er så kloge, kan i så forklare hvorfor Nvidia har de største andele af markedet selvom de er så meget dyrere end AMD?
Jeg går ikke så meget op i prisen, jeg får stor fornøjelse af at købe høj kvalitet, og det koster.
At du kalder mig fanboi, lader jeg bare passere med at du er 15 år og er lidt bitter...
#20 + #21
Jamen når i genier er så kloge, kan i så forklare hvorfor Nvidia har de største andele af markedet selvom de er så meget dyrere end AMD?
Jeg går ikke så meget op i prisen, jeg får stor fornøjelse af at købe høj kvalitet, og det koster.
At du kalder mig fanboi, lader jeg bare passere med at du er 15 år og er lidt bitter...