Det kan godt være det ser fedt ud på papiret at vi har det hurtigste grafikkort, men nu ved jeg af erfaring at eftersom jeg lever af at sælge computere til private, at de grafikkort der bliver solgt 90/95% af ligger i prisgruppen 1500/2500
Det er ikke alle der er så super nørder som mange herinde er det. De fleste kan sagtens nøjes med de kort, de spiller fantastisk og klarer spil i høj opløsning fint.
Og der tror jeg AMD rammer plet, med et kort der yder så fornemt der, til halv eller mindre pris af tilsvarende Nvidia kort, det kan kun blive en succes
#4 Lige præcis, også derfor jeg overvejer at supplere mit R9 380 med et R9 480 i CrossFire, hvis det altså giver noget. For jeg tror og håber at AMD virkelig rammer plet. Det er godt med noget konkurrence. For hvis de får en større omsætning, kan det også være at de begynder at kunne konkurrere på CPU markedet igen.
Og alle der vil opgradere, kan jo så stadig nøjes med 2 x R9 480 i CF, bruge samme mængde strøm, spare penge og få mere ud af det end et 1080 :P
#9 Fordi det er billigere, jeg har personligt ikke råd til at give 3.000 kr + for et grafikkort.