Så det der med at AIB skulle være billigere end Founders Edition er vist kun de mest tarvelige udgaver.
Hæftig prisstigning ifht 970! Kan godt være det er hurtigere, men prisen er godt nok også derefter, så ikke rigtig noget vundet endnu.
EVGA super clocked og Palit Super Jetstream som er billigere er da på ingen måder "tarvelige" udgaver. 😉
Prisen har også været forventet i det prisleje, netop da nvidia ikke udgiver et kort, der er ca dobbelt så hurtigt som gtx 970 til samme pris, især når AMD endnu ikke har et udspil i samme kaliber. Men jo det havde da været sjovere at gtx 1070 og 1080 havde været billigere, men når man sidder godt på markedet med ydelseskronen så bestemmer man også prissætningen...og ja det er lidt træls for os forbrugere.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Gripen90 d. 10-06-2016 16:17:27.
Ja jeg ærgre mig i dag også lidt - jeg bare skulle have beholdt mine gtx 980 kort i den anden pc lidt længere... Pt overvejer jeg stadig om jeg skal annullere de 2stk gtx 1080 og så finde et par 980Ti'er i stedet for.
overvejer os selv og se om jeg kan finde et gtx 970 gaming fra msi, og så prøve SLI, men nu får og se hvad der sker, har fødselsdag næste måned, så kan jo være man er heldig og få lidt kontanter i gave 😀