Jeg er lige startet på the division. Men loding tider er sindsyge? Den skal loade 10min på at loade? Bare fast travel på kort afstand tager 5 min? Jeg har 980ti 6600k kingston savage ssd
Hvor mange ram har du. Har du temperatur overvågning på cpu ?? Det lyder meget noget der sker pludseligt. Vi har næsten ens system og jeg er aldrig under 50 fps og jeg kører spillet på Max setting.
Alt er opdateret til nyeste drivere. nogle gange fungere spillet bare derud af, i 5-10min med 100+ fps. efter der er gået nået tid, er jeg nede i 10-30fps konstant
jeg har kørt lidt test: 3Dmark 11 basic edition scorer p15458memory 6144 coreclock 1.000Mhz memory bus clock 1753
Jeg har et lignende setup, bare med en i7 istedet og det loader på under et minut.
Jeg kører ultra settings i 1440p og vsync med konstant 60fps, det er med et lille oc på både gpu og cpu. Så der må være noget med dit system som ikke er helt optimalt 😉
Blæseren er stillet på 75% nu, og det bliver ikke engang 60+ grader. Jeg tror nærmere det er cpuen den er gal med. jeg kan se den kører 0.8ghz, og nogle gange kommer den op på 3.8, der får jeg 10x flere fps!