Det er satme en fryd for øjet! Sådan et setup kræver bare; penge, plads på skrivebordet så det kan blive vist frem, lyst til en masse afstøvning. Og jeg har ingen af delene :p
Jep, hatten af for pOpe og hans kompagnon! Har set deres kabinetter dukker op en del steder efterhånden og de har en tendens til at outshine de fleste andre systemer.
Ja jeg må sige at det er for vildt, så meget tålmodighed eller fingerfærdighed har jeg desværre ikke og jeg tænker også, at det kræver det rette værktøj og en uddannelse som maskinarbejder 🙂
Men det er virkelig gennemført.
Jeg er dog selv igang med et project og regner med, at jeg også skal have lavet noget custom cable sleeving, hvor jeg lige skal have Martin Ros her fra siden med indeover.
Jeg har netop fået installeret Dual D5 pumpen i kabinettet og selvom jeg har et kæmpe Little Devil kabinet, var jeg nødt til, at fjerne harddisk holderen.men nu sidder pumpen også perfekt og sidder gemt bag sidepladen.
Sådan en Dual D5 var større end jeg lige regnede med og er skruet fast på en 140mm blæser.
Ja man bliver sku helt opstemt af al den fornemme kreativitet og alt arbejdet der ligger bag. Det er som allerede skrevet pc build ophøjet til kunst for øjet og fantasien :yes: