Findes der nogle producenter, som laver noget i stil med nedenstående, men uden det der LED helvede, for det gider jeg hverken at se på, eller betale for. Vil bare gerne have et godt mekanisk tastatur, som ikke larmer for vildt.
Jeg har PT et Razer BlackWidow, som jeg ikke er imponeret over. Jo det virker helt fint, men det er godt nok følsomt og skal nærmest bare udsættes for tanken om en dråbe vand eller anden væske, før det går fuldstændig i selsving
Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af Cani83 d. 14-06-2016 08:33:48.
Det ser meget mere neutralt ud 🙂 Det kan jeg rigtig godt lide og jeg har altid haft gode erfaringer med Logitech tastaturer. Har dog kun tidligere haft deres mekaniske og hold op de kunne klare alt og v ar de blevet for fedtede af cola, så kunne de klare at blive vasket op 🙂
Så dette kunne meget vel være et fantastisk bud på et tastatur 😉
Har et Filco keyboard med røde cherrys ligennu, monteret med to o-ringe under hver tast og det siger ikke meget :) Lavede samme trick med et Ducky Shine, med brune cherrys og det sagde heller specielt meget på den måde.
Begge modeller er ret solide - mit trådløse Filco vil være det våben jeg griber til, hvis der er indbrud herhjemme.
Jeg har valgt at købe keyboardet af Brander, fik det til en rigtig god pris og hvad der er sparet er tjent og synes det lyder som et godt solidt keyboard 🙂