Tak for info. Jeg har ikke haft Nvidia siden jeg skiftede til AMD/ATI da Radeon 9700 pro kom på markedet, så vidste ikke, at de havde sådan en driverpolitik. AMD er generelt gode til at optimere deres gamle kort og der kommer løbende opdatering til mit efterhånden gamle 7950 og glæder mig til at få det udskiftet til et par 480 🙂#2 Jeg vil aldrig overveje at købe en gammel generation Nvidia som nyt når man tænker på deres driver optimeringspolitik. Som brugt til en fornuftig pris giver det mening.
+1 😀Så er det godt at GTX 980Ti stadig er så kraftfuldt, at der absolut ingen grund er til at sætte det på brugt markedet endnu... før GTX 1080Ti engang kommmer 😛
Der er ingen driver degradering hos nVidia, det er blot de generationer som har flere år på bagen der ikke aktivt bliver optimeret til, det er ikke ensbetydende med deres ydelse bliver ringere.
AMD har haft succes med deres driver optimering i lang til netop fordi deres line af kort grundlæggende er bygget på samme kerne. HD7970->R9280->R9380,R9290->R9390 etc.
Når det så er sagt så har AMD en hurtigere "forældnings politik" på driverne i forhold til operativ system man benytter.
Det er 50/50 på begge fronter 🙂
Puuu ha. 9700 pro. .det var vel sidst ATI/AMD var i førertrøjen :) (havde også det kort og var fantastisk glad for det)Tak for info. Jeg har ikke haft Nvidia siden jeg skiftede til AMD/ATI da Radeon 9700 pro kom på markedet, så vidste ikke, at de havde sådan en driverpolitik. AMD er generelt gode til at optimere deres gamle kort og der kommer løbende opdatering til mit efterhånden gamle 7950 og glæder mig til at få det udskiftet til et par 480 🙂#2 Jeg vil aldrig overveje at købe en gammel generation Nvidia som nyt når man tænker på deres driver optimeringspolitik. Som brugt til en fornuftig pris giver det mening.