Superbruger
Tilføjet:
16-06-2016 11:56:05
Svar/Indlæg:
709/10
Jeg bygger selv mine maskiner, både til migselv og min frue. Det sker vel 2-3 gange om året, at der bliver opgraderet 1 af maskinerne helt fra bunden.
Jeg føler ikke, at vi mangler noget, og det er vel egentlig mere en hobby end så meget andet.
Jeg er af den overbevisning, at kan man hjælpe nogen som mangler, så har man pligt til at gøre det, sådan er det.
Vi sender faktisk næsten nye maskiner(1år gamle) ned til vores fælles familie på Filippinerne, så de er up to date.
Resten går kvit og frit til vores ungdomshus her hvor vi bor i DK hvor der kommer rigtig mange unge, og spiller pc spil.
Der giver vi egentlig resten, nogle gange kun GFX, da de maskiner jeg allerede har givet, godt kan holde nogle år endnu.
Jeg mener bare, at vi smider så meget væk, som andre ville sætte pris på, og tro mig, at følelsen af at se en lille knægt/pige kunne spille sit favoritspil og bare smile, det er det hele værd 😀 .
Jeg siger ikke, at alle skal være som os, men vi har muligheden for at gøre det, så hvorfor ikke ?. Det man får tilbage er mere end det hele værd 😲.
Jeg kan jo egentlig være ligeglad, men så er man aldrig glad, er min filosofi i livet, og får man et smil igen, så betyder det noget for alle, bare det og gøre noget for andre.
Jeg har jo købt nyt inden de får det.
Mvh
Sam
Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af Ebo d. 16-06-2016 11:59:12.