Elitebruger
Tilføjet:
18-06-2016 02:12:10
Svar/Indlæg:
5874/1287
Hej.
jeg har her til aften købt Battlefield 4 for 37,25 kr hos Origin, og det gik såmænd udmærket. Nu skal jeg så også have en Origin gamelauncher kørende, men OK, sådan er det.
Hvad der irriterer mig noget mere er, at når jeg vil starte spillet, så går der lidt tid uden nogen synderlig aktivitet, hvorefter min browser åbner sig, og så kommer der den onde lyneme rekvalmer for andre spil!! Det er så åbenbart meningen man skal lukke disse rekvalmer, og først NU kan jeg så (stadig i browseren) vælge, om jeg vil spille singleplayer eller multiplayer.
I tilfælde af jeg vil spille single player, hvordan fa... får jeg den så til bare at starte spillet UDEN browser, rekvalmer osv osv?
Jeg har prøvet at starte bf4.exe direkte, og den starter så først Origin-launcheren op, derefter stilstand et øjeblik, så åbner browseren igen 😎
Når jeg vil spille, så skal jeg hverken bruge browser eller rekvalmer, så kan man ikke komme uden om dette, må jeg jo til at lede efter en "alternativ" udgave af spillet på torrent. Spil derfra plejer ikke at have dette cirkus med, tror jeg. 😐
Dette var så mit første spil fra Origin, og det er så måske også det sidste. Hverken Steam (hidtil de fleste af mine spil) eller Uplay (Far Cry Primal og FC4 ) er så pi... irriterende.
Gode råd, vejledning og hånlatter modtages med tak. 🙂