Superbruger
Tilføjet:
18-06-2016 09:32:34
Svar/Indlæg:
387/40
Hey til folket.
Jeg er ved at købe ny gamer pc og i den forbindelse har jeg tænkt på at købe et dual screen setup, men jeg har INGEN erfaring med multi screen setup, så jeg ville høre jer med erfaring hvad fordele og ulemper i ser? Er der ting der bare er mega irriterende? Er det bare så f***ing nice? Hvad tænker i?
Min tanke var at game i 1440p på en primær skærm og så have en billig ved siden af som sekundær skærm til browsing, Youtube, Skype, whatever mens man gamer. Hvad er jeres erfaringer her? Tænker opløsning, størrelser, forskellige paneler, hvad i ellers kan finde på.
Det har også ledt to spørgsmål af sig (foruden alt det andet jeg lige har spurgt om 🤣 )
1) er der en nem måde at "tappe" ud til den sekundære skærm så spillet stadig er vist på den primære og man hurtigt kan tappe ind igen? Jeg tænker hotkey, eller om der er en endnu smartere metode.
2) ville det måske kunne betale sig at bruge onboard grafik til sekundær skærmen for at holde GFX fri til maksimal ydelse på primær skærmen, eller vil det bruge for mange kræfter på at snakke imellem onboard og GFX?
Jeg planlægger at købe et RX 480 når det kommer.