Senior Skribent
Tilføjet:
22-06-2016 17:59:47
Svar/Indlæg:
2826/100
Hejsa folkens.
Nu er tiden snart inde til at vores kommende hus står færdig, hvilket gør jeg skal til at kigge på en ny skærm.
Forhistorien
Sagen er den, at jeg har trukket et tomrør fra kontoret, og ind til stuen, hvor det er meningen der skal trækkes et Displayport stik, samt USB kabler imellem de 2 rum, der skal så stå et bord med mus, tastatur, samt hænge en skærm på væggen.
Årsagen var et kompromis, Fruen ville ikke have en pc stående i stuen, og well, nu får hun så kun skærm, mus og tastatur til at stå derinde, men ingen pc 😛
Men, hun er kommet med det krav, at hun skal kunne lide skærmens udseende, så den ikke skæmmer vores fine absolut ikke matchende møbler 🙂
Der bliver spillet med jævne mellemrum, så kravet er egentlig bare at den skal kunne klare det samme som mine nuværende Samsung SyncMaster P2450 i forhold til opdaterings hastigheder
Så derfor spørgsmål:
Nogen der kan anbefale en god 24/27" skærm. Den skal kunne hænge på væggen, samt have Display port stik, og se design missægt pæn ud. Siden jeg ifølge flere forskellige kilder ikke har nogen smag håber jeg der er nogen herinde der kan hjælpe lidt.