mjaa. og så kom portoen fra UK til kontinentet.
Ja jeg betaler i hvert fald ikke mere, hvis jeg får sendt en pakke fra Tyskland via GLSmjaa. og så kom portoen fra UK til kontinentet.
Det er billigere at få sendt pakker fra england til danmark end rundt i danmark, hvis man bruger standard porto.
Du skal altsaa ikke havet noget med naar jeg daffer til dk til jul. check :D
Halvt aar til og jeg glaeder mig allerede til god dansk julemad nam nam flaeske svaer og sproed and og sukkerbruenede kartofler.... varm leverpostej med baecon... dansk marcipan slik... gode danske lakridser... frikadeller med bearneise sovs...
Hvad var det traaden var omkring ?
Fisk, men ingen ved noget omkring moms osv.
jeg orker ikke lige at finde en kilde på det 🤡 men hørte i tv'et enten dr eller tv2 at reglerne inden for EU siger at et land som forlader EU skal gøres på under 2 år
DOG er det ikke sket før så man regner med det tager længere tid, og har England været ude og sige de ikke har så travlt med at komme ud af EU, det sidste forstår jeg så ikke helt :)
Den er pt kurs 9.71 så der er ikke rigtig så meget at spare endnu synes jeg.
#32 Der kan være steder man skal betale dansk moms(25% mod 20%).
#35 Uden tvivl. Overclockers.co.uk har f.eks. allerede annonceret en prisstigning på de kommende AMD kort pga. stigende indkøbspris.
Hvor længe er det du har været væk 🙂 frikadeller med bearnaisesauce 😛 , eller er jeg på vej ud i en religionskrig her?.#16
Du skal altsaa ikke havet noget med naar jeg daffer til dk til jul. check :D
Halvt aar til og jeg glaeder mig allerede til god dansk julemad nam nam flaeske svaer og sproed and og sukkerbruenede kartofler.... varm leverpostej med baecon... dansk marcipan slik... gode danske lakridser... frikadeller med bearneise sovs...
Hvad var det traaden var omkring ?
#32 Der kan være steder man skal betale dansk moms(25% mod 20%).
#35 Uden tvivl. Overclockers.co.uk har f.eks. allerede annonceret en prisstigning på de kommende AMD kort pga. stigende indkøbspris.
Ja, men køber du fra dem skal du ikke betale moms osv :) har købt flere grafik kort fra dem ram og bundkort.
Der er ingen steder indenfor EU du skal betale dansk moms på 25%
UK er ikke trådt ud af EU endnu. De er tidligst ude i 2018...