Søger front-end samt (Angular) ekspert, work from home + payment.

Diverse d.  28. juni. 2016, skrevet af wazer
Vist: 865 gange.

wazer

Overclocker
Tilføjet:
28-06-2016 01:47:52
Svar/Indlæg:
70/4
Hej HWT.

Vi er i gang med et spændene projekt som vi har arbejdet på det sidste års tids(back-end så vel noget front-end).

Vi kommer til og stå og mangle endnu en mand til vores projekt på selve front-end delen, selve projektet kan jeg ikke komme så meget ind på, dog vil du blive oplyst omkring dette hvis det du lever op til vores simple forespørgsel og har i sinde i at kontakte os.

Vi forstiller os at du har kendskab til:
HTML5
Angular
css
Steam(steampowered.com)

Der til er det kun en bonus hvis du spiller fps spil som os. Det kan være battlefield,counter-strike eller sågar noget rocket-league.

Vi forventer du vil tage projektet som dit arbejde dog med den føling af det er sjovt og rart at arbejde for os, der til vil du arbejde hjemme fra og få din betaling. Vi kan allerede nu sige, at der vil være nogen mål du skal nå allerede fra starten af.

Du bestemmer helt og adels selv dine arbejdstider, vil du arbejde kl 23:30 > 04:00 næste morgen, så er det! det du gør. Har du et andet arbejde som som eksempelvis er fra 07:00 til 15:00 så har vi ingen problemer med dette, dog forventer vi et slut tidspunkt på alle opgaverne som vi skal have løst er lavet færdig til tiden.

Vi har ingen krav til hvor gammel du er, du kan være 18 år og være hardcore til det vi mangler, du kan være 45, det er lige meget for os. Vi er selv i aldrende af 29+.

Vi er mest at finde i aftens timerne når der skal arbejdes på projektet, dog vil vi alle stå til rådighed via email, Skype eller
TeamSpeak, de sidste to bruger vi hyppigt til at få aftalt løbende hvad der er lavet og hvad der mangler at blive lavet.

Vi er utrolig imødekommende, moderne og positive.

Send os gerne et portfolio samt nogen opgaver du har lavet før via privat besked her på hwt's system eller også kan jeg kontaktes på email wazerlive Snabel@ gmail.com
canny

Superbruger
Tilføjet:
28-06-2016 11:50:29
Svar/Indlæg:
1500/79
Lyder super spændende, I er bare for tidligt på den 😲

Er lige startet på at selvlære mig web-udvikling 😳

wazer

Overclocker
Tilføjet:
28-06-2016 12:47:13
Svar/Indlæg:
70/4

canny skrev d. 28-06-2016 11:50:29

Det er også super fedt projekt!

Fedt du selv er gået i gang. ;=)

canny

Superbruger
Tilføjet:
28-06-2016 21:29:37
Svar/Indlæg:
1500/79

canny skrev d. 28-06-2016 11:50:29

Det er også super fedt projekt!

Fedt du selv er gået i gang. ;=)

wazer skrev d. 28-06-2016 12:47:13

Giv mig en måned og jeg 100m meste i HTML5 og CSS. Og er en kæmpe FPS gamer ;)