199USD my ASS... de starter så på fucking 2299kr her hjemme. hva fuck går der lige galt for dem.
og en ydelse der ikke engang kan hamle op med 970/980 i de fleste titler. DYbt skuffet, kan ikke forstå jeg næsten var hooked på at prøve AMD igen, et 970/980 er jo stadig at foretrække pt. Simplethen latterligt med de priser.
Ja jeg fatter heller ikke det med strømforbruget, den lille forskel betyder jo nærmest ingen ting.Sikke en masse pylerrøve. Tag jer sammen. Strømforbrug for højt, tud. Du spare 3 kr om året. 480 har 1x 6 pin ikke 2 ligesom 970 så ja 480 yder bedre i den henseende.
Fantastiske fremskridt AMD er i gang med. Slut. Fanboys og børn over det hele, altid på det her forum. 🤣
Priserne er altid latterlige og husk lige det altid er Nvidia der tager røven på dig. Har de gjort lige siden Titan, derfor jeg solgte mine 2 780 og sagde **** Nvidia.
Adios og hyg jer i børnehaven 🤡
Det lyder bare lækkert. Venter spændt på, at de kommer i handlen.#16 kan se de siger at de kommer med 1x8 pin og 1x6 på costum kortene :)
Jeg glæder mig til en anmeldes af det der nitro kort, jeg håber det clocker godt og så er det jo en super stærk pris for et customkort.Sapphire er trods alt klar med deres 8-Pin udgave der allerede er klar til preorder til ca 2300 kr.
Nu skal resten bare lige tage sig sammen og komme frem med deres for alvor :)
# 20 Det er ret godt klaret at han har fået to AMD kort til at køre SLI 😉