Så er det retur med det ene kort, men træls. Og dårlig stil af forrige køber og aktivere registreringen og så bare returnere det.
Virker som god service fra producenten 🙂
Ellers er det bare at benytte dig af din 14 dages fortrydelsesret. Det er ikke første gang Proshop har solgt varer, som tidligere er brugt, som ny. Har selv oplevet det. Det er pisse træls de ikke oplyser det er en demo vare.
Ellers er det bare at benytte dig af din 14 dages fortrydelsesret. Det er ikke første gang Proshop har solgt varer, som tidligere er brugt, som ny. Har selv oplevet det. Det er pisse træls de ikke oplyser det er en demo vare.
Enig, det gjorder de nemlig ikke.
Men har snakkede med EU support, kunne desværre ikke snakke deres managere da han ikke var der, men hvis alt går vel som som supporter sagde, kunne de måske godt reset de 90 dage step op.
Enig, det gjorder de nemlig ikke.
Men har snakkede med EU support, kunne desværre ikke snakke deres managere da han ikke var der, men hvis alt går vel som som supporter sagde, kunne de måske godt reset de 90 dage step op.
Det lyder sku da godt :)
Anyway.. Er lidt nysgerrig, hvad er din step-up pris egenligt?
Måske bare mig - men hvorfor købe et 980ti for at lave step-up med det asmme? O_o
UPDATE:
Manageren fra Evga ringede til mig i dag, vi snakkede i ca 5 min om det, uden at tøve, slettede han den gamle ejer, og resat min step up på kortet!
Det må man sige er god services!
God stil af EVGA! Man får helt lyst til at købe af dem igen. :D