Pause med Windows Pc i øjeblikket.. Købt en NVidia SHIELD 500GB.. Mit STEAM bibliotek 106 stk.. Er det muligt at streame fra NVidia GRID.. Prøvet at google, kommer ikke noget op.. NVidia GRID er ikke som App på SHIELD nu..undrer... Jeg har jo købt disse spil en gang før..SKAL jeg betale igen for at Streame på SHIELD?
#6 Det jeg vil frem til er at jeg tror du har misset konceptet af en Nvidia Shield. Eller også har jeg 🤡
Den er jo bygget til at være en "stand-alone" konsol og fungere som en PlayStation eller anden konsol enhed. Der efter eller i samme ombæring, besluttede Nvidia sig for at lave en forbindelse mellem deres Nvidia grafikkort og Nvidia Shield, sådan at de kunne sende input/output imellem hinanden, for at kunne lave en løsning som nogle syntes er smart, til at Streame sine spil fra sin PC.
Så derfor, hvis Nvidia Shield skal kunne spille spil som er på din Steam konto, skal der være en integration mellem din Steam konto og din Nvidia Shield i form af en Steam app eller andet, hvilket ikke er tilfældet mig bekendt.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af gammelgaard_mink d. 05-07-2016 13:06:10.