Hej. jeg har en TV BOX fra Fullrate i mit sommerhus. Jeg er kommet til at klippe ledningen over på den adapter som fulgte med, jeg har sat den sammen igen men vil gerne have en ny.
Jeg er ikke så stærk når vi taler om strøm, så for at jeg ikke gør noget forkert tænkte jeg at høre HWT om hjælp!
TV Boksen har følgende data: Cisco ISB2200 AC/DC Adapter data: Indput: 100-240v ~ 50-60Hz 0,5A Output: 15v 1,0A
Jeg har fundet denne, men der er 1,5A, vil der ske noget ved dette?
Når jeg nu skal have en ny så vil jeg meget gerne have en med så lang ledning som mulig, da jeg trækker ledningerne i en ledningskasse, langs gulvet. Det var pga. ledningslængden at jeg kom til at klippe i den, desværre.
Håber der er nogen som kan hjælpe mig med at finde en ny adapter med lidt længere ledning end normalt? Omkring 1,8 - 2 meter ledning skulle være ok. :)
Ny Bruger
Tilføjet: 06-07-2016 11:05:24
Svar/Indlæg:
1/0
Jeg er enig i MazdaMadsen, at boksen vil ikke trække mere strøm end den er opgivet til, og dermed sker der ikke noget ved at du tilslutter en adapter der kan levere mere strøm end den gamle. (og ikke anvende højere spænding.)