Hejsa godt folk =D håber i kan hjælpe mig. Sidder med en gammel HTC sensation XE (fra 2011-12 stykker) og dermed også en ældre Android version (4.0) og vil naturligvis gerne spille pokemon go som kræver mindst version 4.4 Så er på udkik efter en ny mobil, men hvad skal man vælge??? min gamle mobil lever op til mine behov, setbort fra at den ikke kan spille pokemon go, når det udkommer XD pris, tænker jeg omkring 2000 betyder ikke så meget om der er nyt eller brugt
når ja pokemon go requirements er noget i denne stil, til hvad jeg har kunne finde:
Android 4.4 to Android 6.0.1 (Android N will not supported until the official Android release) Preferred resolution of 720×1280 pixels (Not optimized for tablet) Strong internet connection (Wi-Fi, 3G, or 4G) GPS and Location Services Intel CPUs are not supported
Rigtig solid telefon - ikke helt så hardwaremæssig god som Oneplus 3 eller Huawei P9 Lite - men den er billigere og vigtigst af alt: Den kører 100% stock Android. Dvs. ingen bloatware, ingen dårlig interface-kodning, som fucker resten af telefonen op.
Du vil også modtage den nyeste version af Android med det samme.