noget helt andet.

Diverse d.  12. juli. 2016, skrevet af KingD
Vist: 1797 gange.

KingD
 
Overclocker
Tilføjet:
12-07-2016 21:44:42
Svar/Indlæg:
51/7
kunne jeg få nogle til at kigge på denne tråd og sige hvad de syntes. Jeg poster alle vores beskeder imorgen.

Jeg beklager at jeg linker til et andet site, jeg er bare lidt træt af ham, og vil gerne høre hvad andre syntes.

http://www.tweak.dk/forum/boar...

zylichh
 
Superbruger
Tilføjet:
12-07-2016 22:05:12
Svar/Indlæg:
701/7
Det er lidt svært at vurdere, når den oprindelige annoncebeskrivelse er fjernet. Men jeg kan da godt forstå, at folk stiller spørgsmåltegn ved en person som har 4.stk iPhone 6s, uden kvittering til salg.

Men på den side, det meste af det hardware, jeg sælger brugt har ingen kvittering, da næsten alt mit hardware købes via personaleindkøbsaftale.

Men igen, det er svært at have en mening ud fra den smule der står i tråden. Kender ikke ham Uber, medmindre han benytter et andet nick på HWT og HOL. Det er mange år siden, at jeg sidst brugte Tweak, da aktiviteten på siden er yderst minimal.


comicsdk
 
Elitebruger
Tilføjet:
12-07-2016 23:12:20
Svar/Indlæg:
2131/173


Fail.


Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af comicsdk d. 12-07-2016 23:25:42.


ICE-Cool
 
Elitebruger
Tilføjet:
13-07-2016 00:35:29
Svar/Indlæg:
3799/43
Hvorfor poste en tweak forum tråd herinde?
Jeg benytter kun hwt og ikke de andre sider, så jeg kan ikke forstå hvorfor at vi skal blandes ind i andre sites forum tråde. Dem burde du jo selv kunne løse på den pågældende site, hvor at problemet opstår.


Gylle
 
Elitebruger
Tilføjet:
13-07-2016 01:09:02
Svar/Indlæg:
1704/19

Hvorfor poste en tweak forum tråd herinde?
Jeg benytter kun hwt og ikke de andre sider, så jeg kan ikke forstå hvorfor at vi skal blandes ind i andre sites forum tråde. Dem burde du jo selv kunne løse på den pågældende site, hvor at problemet opstår.

ICE-Cool skrev d. 13-07-2016 00:35:29


Fuldstændig enig med dig, HWT´s brugere kan jo alligevel ikke gøre noget 🙂 og som man kan se i den linkede tråd så er det også sket af sidens admin.


Sven
 
Superbruger
Tilføjet:
13-07-2016 03:06:16
Svar/Indlæg:
3661/82
4 nye iphones udne kvit lyder lidt mistroisk ok. men der kan vare mange aarsager til der ikke er kvit

jeg har solgt rigtige meget privat grej.
hvis det har varet mit eget er der for det meste kvit og emb med da jeg er temmelig anal med ikke at smide den slags ting vaek.

men i mange andre tilfaleder kanr der vare tale om ustyr jeg har faat af venner. typsi kders gamle udstyr nar som betaling for jeg har samlet ders nye udstyr for dem tuner og reinstaller saa alting koere smukt for dem.

derudover er der rigtige mange ting som folk oedelagger under samling jeg har faat og fikset selv eller via mine kontakter har kunne lige faa er daekket under garantien med lidt god hjaelpe indefra. igen er den slags ikke alitd med kviterring.

men helt ny hmm. jeg nar jeg har set hvor mange kunder der smider drs kvittering vaek samme dag som de pakker ders ting ud og konstanter noger er defekt saa er det vel ikek helt naturligt,
hold kaeft hvor har jeg haft mange folk der har haft noget som vare defekt ved udpakning men som sjovt nok har smidt ders kvittering vaek *suk*

anyway den slags sager er altid et eller andet et sted om opfattelse imod paastand.


Die_Happy
 
Elitebruger
Tilføjet:
13-07-2016 16:28:58
Svar/Indlæg:
3385/80
#0 Tror desværre ikke du får så meget ud af det. Nogen folk er bare uden for pædagogisk rækkevidde.



Problematikken, som jeg ser det, er at der sælges helt nye mobiler som ofte er noget der handles "varmt". Det er fint nok at folk er påpasselige, det er man desværre nødt til i dag, men det går uden grund direkte over i beskyldninger om stjålne varer.

Jeg synes at Uber er meget hurtig til uberettiget at kaste beskyldninger afsted.


korsk
 
Elitebruger
Tilføjet:
14-09-2016 21:55:08
Svar/Indlæg:
1334/15
Øhhh og så lige :)

Selvf. kan man diskutere et alment problem, der lige så godt kunne være opstået herinde på HWT :yes:

Jo flere sites/større brugerkreds - jo større mulighed for, at finde nogle, der kan give brugbare indlæg, og omvent kan brugerne blive lidt klogere på evt. løsninger på problemet ifald de selv skulle ryge i samme situation 🙂

Nettet er til for at blive brugt, og HWT er en del af nettet - så bare spørg løs 🤣

Desværre kan jeg ikke i givnent tilfælde forholde mig til/fælde dom over nogen, men som allerede skrevet, ville jeg godt nok lige stille yderligere spørgsmål om telefonernes reelle ophav/kvitteringer - da der jo altid fra starten af, bør være kvitteringer/fakturaer uanset, det er gaver/gevinster andet - evt. mellem giver og dennes leverandør 🙂


momberg
 
Superbruger
Tilføjet:
14-09-2016 22:30:03
Svar/Indlæg:
387/40
#7 dude. Tråden er 2 mdr gammel. Den er vidst uddebatteret.