Moderator
Tilføjet: 18-07-2016 17:19:38
Svar/Indlæg:
5039/109
Men det er klart billigere at købe på ebay. Der kan du få 5 meter med selvklæbende bagside til 50kr. Du kan også få RGB strips med fjernbetjening til lidt over 100kr, også i 5 meter længder. De kan klippes over bestemte steder.
Men det er klart billigere at købe på ebay. Der kan du få 5 meter med selvklæbende bagside til 50kr. Du kan også få RGB strips med fjernbetjening til lidt over 100kr, også i 5 meter længder. De kan klippes over bestemte steder.
#4 det er jo fra kinaland, så de er alle ca samme kvalitet. Søg på rgb led strip og køb den billigste.
#0 du kan sagtens købe dem der i thansen og tilslutte dem til PSU. Men hvis du har bare en snært forstand på lodning eller kender en der kan, så køb på eBay som andre siger. Det er langt billigere og du kan få det som du vil have det.
Er også en mulighed, har lavet lys i en del kabinetter med det kit, nemt at montere og massere af muligheder for forskellige farver og indstillinger.
Det er bare klippe opladeren af, og samle ledningerne til et molex stik. Strømmen er Gul fra molex til ledningen med den stiplede streg og den uden til en sort :)
Ja i forbindelse med at jeg satte vandkøling i min 6600K pc endte jeg ud med at købe dette og sætte i min moderne gamer pc http://www.coolerkit.dk/shop/n...
Og det giver et superfedt lys i mit Phanteks enthoo