Du mangler et link, men ja det er jo primært det man bruger disse ekstrem CPU'er til, så man kan få lidt lir for at give 12.000 kr. plus for deres topmodel#3 Du mener for at slå f.eks denne rekord? 🙂
Det er fint de holder top modelen ved 10 Core stadigvæk.
Fordi jeg blev da godt nok skuffet over ydelse ved 6950X, i forhold til 6900K som fik en god ydelse boost per Ghz i forhold til 5960X.
Så, derfor valgte jeg at vente på deres næste 10 Core CPU i hop om de har fået mere styr på det :)
Vi må se om et års tid når den kommer.
Ja heldihvis har hverken Intel eller Nvidia monopol og AMD har nævnt, at der kommer en topmodel i ZEN arkitekturen, hvir processoren leverer op til 48 Pci lanes og det passer son fod i hose med det de Hr skrevet om multi gpu, hvor de lover support for minimum quad CF og der kan altså blive tale om den fulde båndbredde på alle 4 kort 16x16x16x16 så AMD satser muligvis på ren gaming, når det kommer til forbruger CPU'er og så kan det godt være, at de ikke kan følge med i andre type opgaver, som Intels I7 entusiast CPU'er kan byde på, men hvis man er til ren gaming, er det jo også lige gyldigt.PCIe lanes er jo ligegyldigt i fremtiden, for nvidia har jo valgt for os at vi ikke har brug for mere end max 2 kort i entusiast-, og 1 kort i mellemsegmentet. 😉
Det er fint de holder top modelen ved 10 Core stadigvæk.
Fordi jeg blev da godt nok skuffet over ydelse ved 6950X, i forhold til 6900K som fik en god ydelse boost per Ghz i forhold til 5960X.
Så, derfor valgte jeg at vente på deres næste 10 Core CPU i hop om de har fået mere styr på det :)
Vi må se om et års tid når den kommer.
Tjah 6950X @ 4.4GHz fik da ellers smadret min cinebench R15 score med 5960x @ 5.4GHz. Skal der laves multitask er 6950X da klart vejen frem, selvom den ikke clocker helt på samme niveau.
Artikel kommer inden så længe.
PCIe lanes er jo ligegyldigt i fremtiden, for nvidia har jo valgt for os at vi ikke har brug for mere end max 2 kort i entusiast-, og 1 kort i mellemsegmentet. 😉