Fluer i Asus PG279Q

Diverse d.  20. juli. 2016, skrevet af DanielPT
Vist: 2814 gange.

DanielPT

Overclocker
Tilføjet:
20-07-2016 07:45:51
Svar/Indlæg:
204/90
Hej alle.

Jeg har lige her til morgen set at der er 2 fluer (ved ikke om de hedder spy fluer eller banan fluer) De er levende og vil ikke trykke på dem. Men hvordan forholder man sig?
Skærmen burde da være total lukket. Min gamle samsung skærm 6 år gammel havde ingen.

Jeg kontakter komplet i dag for en sikkerheds skyld.

Mvh Daniel og tak
Polywog

Superbruger
Tilføjet:
20-07-2016 08:06:52
Svar/Indlæg:
197/24
#0 - Det har jeg hørt om før, kan dog ikke lige huske hvad folk gjorde ved det.

Men en ting er sikkert, det er ikke spy fluer. :) De er ret store, så det er nok nærmere banan fluer.

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Polywog d. 20-07-2016 08:07:05.

crankyrabbit

Elitebruger
Tilføjet:
20-07-2016 08:13:47
Svar/Indlæg:
7765/230
http://hwt.dk/Forum/323144/Tor... ...
se #13

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af crankyrabbit d. 20-07-2016 08:14:41.

p0Pe

Elitebruger
Tilføjet:
20-07-2016 08:17:51
Svar/Indlæg:
3100/53
Som han skriver i den tråd, hav en lampe stående ved siden af skærmen.

Du kan også dække resten af skærmen til med et håndklæde så der ingen lys kommer ind på skærmen fra fronten af.

Og husk IKKE at have skærmen tændt, og tryk for guds skyld ikke på dem. Du skal skynde dig at få dem ud før de dør af sig selv.

DanielPT

Overclocker
Tilføjet:
20-07-2016 08:19:49
Svar/Indlæg:
204/90

Som han skriver i den tråd, hav en lampe stående ved siden af skærmen.

Du kan også dække resten af skærmen til med et håndklæde så der ingen lys kommer ind på skærmen fra fronten af.

Og husk IKKE at have skærmen tændt, og tryk for guds skyld ikke på dem. Du skal skynde dig at få dem ud før de dør af sig selv.

p0Pe skrev d. 20-07-2016 08:17:51

Det vil jeg helt sikkert prøve men er det ikke for dårligt? Det en skærm til 6k ? Den burde da være total aflukket for sådan nogle ting.

Jeg har desværre ikke mulighed for at slukke skærmen da jeg arbejder hjemme i dag. Så må de tage det på RMA.

Ciric

Elitebruger
Tilføjet:
20-07-2016 11:07:54
Svar/Indlæg:
1881/22
Det er desværre ikke unormalt.
Om de vil tage den på RMA er lidt forskelligt.

Hvis der er problemer, så henvis til denne sag:

http://politiken.dk/forbrugogl...

korsk

Elitebruger
Tilføjet:
20-07-2016 11:24:34
Svar/Indlæg:
1334/15
Bananfluer er glade for rådnende (gærende) grøntsager/frugt, så sæt en åben beholder med lidt vand i samt kartoffelskræller/gulerodsskræller/most frugt eller lignende tæt på skærmen, så vil fluerne kunne finde ud samme vej som lugten finder ind :)

At det kan lugte, må man så tage med..

ICE-Cool

Elitebruger
Tilføjet:
20-07-2016 11:33:32
Svar/Indlæg:
3799/43
#6.
Banan fluer kravler ikke ind bag skærmen, modsat tordenfluer.

Jeg oplevede det på en bærbar pc for snart 14år siden der fik jeg dem ikke ud før de døde.

Hvis at man har nogle hvide persienner, så er det en god ide' at have dem trukket for.

Guffi-Vp

Superbruger
Tilføjet:
20-07-2016 11:51:42
Svar/Indlæg:
140/18
#4 et display må ikke være helt tæt da meget varme slipper ud denne vej ellers ville backlight blive brændene varm og igen lige meget hvor tæt du laver ting så har de små fluer altid en måde og komme ind på 😀

DanielPT

Overclocker
Tilføjet:
20-07-2016 12:06:18
Svar/Indlæg:
204/90
Mange tak for alle jeres svar :)

De er væk nu men jeg fygter de vender tilbage.

Jeg har sat en lampe om bag ved skærmen.

Komplett vil tage kontakt til Asus og vende den med deres interne folk.

Jeg håber ikke jeg skal ud i et længere RMA forløb.

Mvh Daniel og tak

korsk

Elitebruger
Tilføjet:
20-07-2016 12:07:10
Svar/Indlæg:
1334/15
Nå kan se, at dyrene er væk :)

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af korsk d. 20-07-2016 12:08:25.

Die_Happy

Elitebruger
Tilføjet:
20-07-2016 12:36:51
Svar/Indlæg:
3385/80
#8 Nej, det er direkte forkert. Mellemrummet mellem panelet og forreste lag på skærmen er IKKE en del af det termiske design. Det er ikke meningen at der skal kunne komme hverken støv eller andet ind mellem de to ting.

DanielPT

Overclocker
Tilføjet:
20-07-2016 12:39:00
Svar/Indlæg:
204/90

#8 Nej, det er direkte forkert. Mellemrummet mellem panelet og forreste lag på skærmen er IKKE en del af det termiske design. Det er ikke meningen at der skal kunne komme hverken støv eller andet ind mellem de to ting.

Die_Happy skrev d. 20-07-2016 12:36:51

Det var også det jeg mente :)

Jeg har nu fundet en af tordenfluerne i bunden af skærmen

Det er sendt til Komplett samt et andet billede hvor de kan ses.

Så kan man diskutere om jeg nogensinde ser den der er bunden men måske der kommer flere jo varmere det bliver.

mvh Daniel

korsk

Elitebruger
Tilføjet:
20-07-2016 12:52:38
Svar/Indlæg:
1334/15
Den eneste rigtige "lokkemad" jeg kender til tordenfluer, er en gul farve. Som f.eks. en gul T shirt.

Måske et stykke gult stof oplyst af nævnte lampe.

Er fluerne døde, kommer de nok ikke ud af sig selv hehe, men det kan forhåbentligt holde andre fra samme selvmordsforsøg :)

Sven

Superbruger
Tilføjet:
20-07-2016 15:38:29
Svar/Indlæg:
3661/82
Du har umiddelbart nok forbruger raadet pa din side
http://www.forbrug.dk/Afgoerel...

-- edit --

revurderede min mit indlaeg efter lige at havde drukket en cola og vagnet lidt mere.

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Sven Bent d. 20-07-2016 15:40:53.

korsk

Elitebruger
Tilføjet:
20-07-2016 15:44:19
Svar/Indlæg:
1334/15
Til alle der gerne vil ha` tordenfluerne rimeligt samlet - væk fra jeres skærme, kan i købe nogle margueritter (blomster)

Tordenfluer elsker bare farven. Jeg ved så ikke om evt. lugt også har indflydelse 😀

Zeelock

Overclocker
Tilføjet:
20-07-2016 21:56:16
Svar/Indlæg:
233/22
Jeg er mildest talt chokeret troede dette problem var løst for længst. Tror Asus godkender RMA i så fald kommer der en fragtmand til døren og bytter den ud det er ganske enkelt og nemt. :yes:

DanielPT

Overclocker
Tilføjet:
21-07-2016 09:51:20
Svar/Indlæg:
204/90
Jeg snakkede med Proshop igår (Jeg troede det var komplett den var købt ved :P) Proshop var helt afvisende og ikke særlig kundeminded (Som jeg forventede) De anbefalede mig at ringe til asus danmark. Asus Danmark var meget flinke og de ville gerne sende en mand ud efter skærmen. Jeg skal lige låne en skærm på job så håber jeg de bare har en ny med til mig men det kunne han ikke love.

Mvh Daniel

Zeelock

Overclocker
Tilføjet:
21-07-2016 19:04:07
Svar/Indlæg:
233/22
#17 I mit tilfælde oprettede jeg en RMA hos Asus efterfølgende var der et par spørgsmål jeg skulle svare på og så blev min RMA sag godkendt.
Min defekte skræm blev først afhentet da Asus kunne bytte den ud for en ny og de spurgte endda om jeg kunne vente indtil de havde en ny på lager ellers ville de refundere beløbet.

DanielPT

Overclocker
Tilføjet:
21-07-2016 20:21:18
Svar/Indlæg:
204/90

#17 I mit tilfælde oprettede jeg en RMA hos Asus efterfølgende var der et par spørgsmål jeg skulle svare på og så blev min RMA sag godkendt.
Min defekte skræm blev først afhentet da Asus kunne bytte den ud for en ny og de spurgte endda om jeg kunne vente indtil de havde en ny på lager ellers ville de refundere beløbet.

Zeelock skrev d. 21-07-2016 19:04:07

Okay har du et link til hvor du gjord et henne? :)

obimac

Elitebruger
Tilføjet:
21-07-2016 21:03:51
Svar/Indlæg:
486/13

DanielPT skrev d. 21-07-2016 20:21:18

Vil tro han har oprettet den via: https://eu-rma.asus.com/pickup...

obimac

Elitebruger
Tilføjet:
21-07-2016 21:08:28
Svar/Indlæg:
486/13

DanielPT skrev d. 21-07-2016 20:21:18

Men du kan også ringe til asus på tlf: 3832 2943, plejer at være det nemmeste :)

obimac

Elitebruger
Tilføjet:
21-07-2016 21:10:45
Svar/Indlæg:
486/13
Måske er det værd at nærlæse artiklen fra Politiken.. Faldt lige over følgende:

Han fortæller, at klagenævnet tidligere har haft en sag om tordenfluer i en pc-skærm, men her fik klageren ikke ret, fordi skærmen var konstrueret med ventilationshuller for at lede varmen bort.

Den tekniske forklaring på, hvorfor klageren med Samsung-fladskærmen fik ret, er, at forseglingen mellem fjernsynets frontglas og LCD-panelet ikke var tæt, hvilket medførte, at der kom tordenfluer ind på fjernsynets skærm.

Zeelock

Overclocker
Tilføjet:
22-07-2016 10:27:14
Svar/Indlæg:
233/22
#20 Vil tro han har oprettet den via: https://eu-rma.asus.com/pickup... korrekt :yes:

DanielPT

Overclocker
Tilføjet:
27-07-2016 10:12:33
Svar/Indlæg:
204/90
Asus laver desværre bøvl ud af denne sag. Tænkte det fandeme nok. Jeg har nu endelig fået asus support til at kontakte deres chef og jeg har henvist til den artikel fra forbruger.dk. Proshop siger at det bliver svært at få dækket og de kan ikke gøre andet end at sende dem ind. Pis og papir! Se nu at levere en service!

maxDoze

Overclocker
Tilføjet:
27-07-2016 10:26:10
Svar/Indlæg:
6/1
Jeg har nøjagtig samme problem. Kontaktede Proshop i forgårs angående 3 tordenfluer i min PG279Q - de afviste at kunne gøre noget.

Kontaktede Asus i dag på mail og fik dette tilbage:
"Kære ASUS kunde,

Vi har desværre ikke mulighed for at hjælpe dig. Hvis din skærm har fået tordenfluer kan det desværre ikke tages under garantien."

Røv... :(

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af maxDoze d. 27-07-2016 10:26:44.

korsk

Elitebruger
Tilføjet:
27-07-2016 14:53:01
Svar/Indlæg:
1334/15
Damn. for en møgsituation :yes:

Da dette åbenbart er et generelt problem - både for ejere samt tordenfluer, burde Asus i det mindste oplyse om risikoen ved køb af aktuelle (andre?) skærme.

Dette vil jo kunne skræmme en del kunder fra at købe skærmen, men måske er der ikke nok, der henvender sig om problemet til en "afskrækningskampagne"?

Kan man mon evt. selv lukke skærmen hermetisk uden at holde alt for meget varme inde, eller vil skærmen futte af, hvis div. huller bliver lukkede? Forebyggende spørgsmål selvf. da det er for sent nu for dem, der allerede har insektshow på skærmen :)

Da div. instanser åbenbart ser problemet som et problem udenfor produktets kvalitet/livslængde, så længe det ikke har direkte defekter, ender brugerne jo tilbage i de første foreslag ang. personlige forsøg på fjernelse af de små sataner 😀

Kan fluerne bevæge sig, hvis man vender skærmene lidt på kryds og tværs?

Kan skærmene åbnes uden brug af raffineret værktøj?

Er der således mulighed for, at bruge en støvsuger eller en kompressor til, at suge/blæse dem ud?

Det kan ejerne jo bedst sige noget om, da jeg ikke selv har samme skærm 🙂

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af korsk d. 27-07-2016 15:00:16.

Zeelock

Overclocker
Tilføjet:
27-07-2016 15:57:40
Svar/Indlæg:
233/22
Tror skærm kabinettet er lavet med kliklås og kræver speciel værktøj. At brække det fra hinanden vil give mærker i kabinettet.
Jeg vil foreslå at skrive til forbruger ombudsmanden da det er inden for normalt brug, tordenfluer er ikke beskrevet i vedlagte manual som værende farlig eller skadelig for denne skærm.

Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af Zeelock d. 27-07-2016 16:02:20.

Sven

Superbruger
Tilføjet:
27-07-2016 15:58:07
Svar/Indlæg:
3661/82
hvis i er unde rreklemationsrets periode saa lad vare at bruge asus RMA.

hvis i mdotager en ny enhede den vej har i ikke laenge rreklemationsret hos butikken da i ikke langer har den enhed i har koebt hos dem.

Altid brug reklemationsretten hvis muligt saa i bibeholder bade reklemationsret og fabriks garanti.

det er sevlfoelige op til dig selv hvor mget du vil boevel med en butik der ikke vil leve op til deres ansvar,
men:
Hvis komplet ikke vil modtage skulle du have henvist til det link jeg gav dig. Sa ville komplet nok tage imod den. du kunen ogsaa samtidigt henvsiee til at asus modtager det gerne som daekket under deres garanti og saa lade komplet udfoere sagen.

men det ville dog nok betyde du havde vaeret uden skaerm saa et lille stykke tid 😕

Grumle

Overclocker
Tilføjet:
27-07-2016 16:00:56
Svar/Indlæg:
69/3
Jeg har lige, til min store rædsel, haft en på vej ind i toppen af skærmen. Har en PG278Q. Jeg havde succes med, at "trykke" den ud. Et lille pres på skærmen med fingeren, så man lige kan se det blålige på skærmen rundt om finger. Afstand skal være så flue er lige i udkanten af det blå. Så kan man "styre" skidtet ud, forudsat den selvfølgelig er levende. Min flue rendte faktisk rimelig hurtigt afsted da jeg lavede det trick.

korsk

Elitebruger
Tilføjet:
27-07-2016 16:12:48
Svar/Indlæg:
1334/15
#27 :)

Nu er der jo så rigtig mange mulige farer for en skærm, der ikke er nævnt, så tror desværre ikke den holder, bare fordi lige tordenfluer ikke er nævnt 😳

#29 - så har man sku hørt det med!

Tordenfluer med TOUCH styring! - Du må hurtigst muligt tage patent på den metode 😲 🤣

Bare rolig - joker bare lidt, og det er fint, at du orienterer om metoden, så andre måske kan stoppe nogle af de små banditter :yes: Dog ikke en vedvarende løsning..

Zeelock

Overclocker
Tilføjet:
27-07-2016 16:34:43
Svar/Indlæg:
233/22
#30 I manual Under (safety information) Står der rigtig meget som de fleste godt kan tænke sig til man ikke må udsætte sin skærm for.
tordenfluer er man ikke selv herre over derfor bør Asus eller forhandleren tage den under garantien.

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Zeelock d. 27-07-2016 16:35:19.

wepor

Overclocker
Tilføjet:
27-07-2016 16:34:44
Svar/Indlæg:
444/92
Glad for jeg ikke har oplevet nogle endnu i min skærm

korsk

Elitebruger
Tilføjet:
27-07-2016 16:57:20
Svar/Indlæg:
1334/15
Hmm.. godt forsøgt men desværre nok ikke helt nok til noget der ligner erstatnig eller lignende da:

Asus kan ikke belastes af noget de ikke har nævnt i deres brugsanvisning ifald det ikke er direkte i forbindelse med varen - hvilket f.eks tordenfluer samt 1000vis af andre ting heller ikke er!.

Man kan sammenligne med force majoure, hvor ingen forsikringsselskaber vil holde hånden under folk der bliver udsat for uberegnelige naturkatastrofer og lignende..

Der kan også flyve en fugl ind i et bilmotorrum under kørsel og ramme sikringsdåsen hvorefter bilen stopper og servostyringen ikke fungerer, og man lige omfavner det nærmeste træ i den næste vejbue - bare èt eksempel ud af 1000 vis på, hvad ingen på forhånd hverken kan eller vil forsikre brugerne for, da ALLE varer jo så nærmest ville ha` livstidserstatning - hvilket ville forøge varerne til ubetalelige priser - så venligst nej tak.

Næææ - sørg for, at der er ordentlige "arkitekter/ingeniører" blandt dem, der fra starten skruer tingene sammen - på en måde, der er så "nutids/fremtidssikret som muligt.

De utætte skærme er simpelthen bare dårligt ingeniørarbejde - selv bett` jeg - kunne ha` forudset 😀

Zeelock

Overclocker
Tilføjet:
27-07-2016 17:34:47
Svar/Indlæg:
233/22
#33 Der er ikke tale om force majeure men netop som du selv skriver dårlig ingeniørarbejde det er over 10 år siden problemer med tordenfluer i LCD skærme opstod.
I manualen beskriver de hvordan man skal behandle sin skærm og da det er opfyldt burde de tage skærmen under garantien.

korsk

Elitebruger
Tilføjet:
27-07-2016 19:42:51
Svar/Indlæg:
1334/15
#34 :)

Ja men når man taler om erstatning på enten den ene eller den anden måde, er der kun den juridiske vej at gå. Dette betyder så desværre som jeg før har skrevet, at ting der ikke har direkte forbindelse til en vares umiddelbare funktion/fabrikation ikke kan gøres ansvarlig overfor varens nedbrud - Netop som force mature!.

Enhver problematik der ikke på forhånd kan ses/vurderes/forudsiges - er som regel force mature :yes:

At give evt. ingeniører skylden for noget ingen andre kan forudsige er vist ikke helt retfærdigt overfor disse vel?

Vi taler om aktuelle udgivelser både i nutidsudgivelse V/S evt. ødelæggende ting (1000 vis) i fremtiden som almindelige ingeniører skal kunne forholde sig til!

Jeg har megen respekt overfor disse garanteret utroligt pressede ingeniører - men/og kan - absolut ikke se dem i en nærmest "guddommelig" rolle, hvor deres produkter/skærme skal kunne tilfredsstille samtlige eventuelle problemstillinger, der forøvrigt er mega forskellige alt efter hvilken verdensdel de er solgte i :)

Selvf. hvis jeg havde været worldsupervisorITkoordinator - sååååå havde der sku været andre boller på hardwaren 😲 🤣 🤣

Fortsat god aften drenge/piger (har vi egentlig nogen IT nymfer tilbage?) 😢 😀

DanielPT

Overclocker
Tilføjet:
28-07-2016 08:36:26
Svar/Indlæg:
204/90
Jeg synes det er under alt kritik at Asus ikke erkender der er et problem. Jeg har været glad Asus kunde i mange mange år. Men dette er bare for dårligt. Jeg aflevere skærmen til proshop imorgen så håber jeg de vil tale min sag. Jeg vedlægger udskriften fra forbruger styrelsen. Man kan ikke klage til ombudsmanden om privat køb desværre.

DanielPT

Overclocker
Tilføjet:
11-08-2016 19:56:33
Svar/Indlæg:
204/90
Hej alle.
Lige en status på min sag. Efter jeg ringede og snakkede med Asus om den manglende billede dokumentation sagde han at sagen var afvist pga. de ikke dækker torden fluer i skærmen. Jeg snakkede med Proshop og de ville gøre hvad de kunne men jeg fik nok samme svar. Jeg var så hidsig og gal! Jeg klagede så til Asus og bad dem om at kontakte mig om denne sag da jeg synes den var så langt ude allerede. Jeg skrev jeg først fik af vide at de dækkede da det var en fabriks fejl. Asus har så valgt af "good will" som de skrev at bytte min skærm. Så jeg har fået ny men håber andre vil køre en sag på dette og vinde!

Mr.Jingles

Ny Bruger
Tilføjet:
15-08-2016 14:18:31
Svar/Indlæg:
6/0
Jeg sidder med selv samme problem med min pg279q.
Er ret hårdt ramt med fem sataner mellem glas og panel og ca. ti stk. mellem PANELERNE! De har siddet der i ca. 1½ måned nu, selv efter diverse forsøg på at få dem ud.
At åbne google op eller andre lyse hjemmesider, får mig til at overveje uzi og klokketårn.

Har en anden LCD monitor stående som sekundær, og der er sjovt nok ikke en eneste.

Har nu taget fat i POWER hvor jeg har købt skærmen, og kæmper pt. en kamp imod bland andet "Bevisbyrde" og "Producenten dækker det ikke".

Mit værn for fremtiden bliver en vifte der står og blæser ind på min skærm 😢

p0Pe

Elitebruger
Tilføjet:
15-08-2016 14:31:08
Svar/Indlæg:
3100/53

Velkommen på siden

Skriv en privat besked til DanielPT, og bed om at få den email han har fået fra asus hvor de skriver det er en fabriks fejl. Så kan du sende den videre til både asus og power, og kræve at få din skærm byttet.

Derudover syntes jeg du skal anmelde Power på trustpilot.dk hvis de ikke vil bytte skærmen.

Anonym20219355916

Elitebruger
Tilføjet:
15-08-2016 14:41:08
Svar/Indlæg:
6181/270
Jeg har et lille spørgsmål til jer der har problemer med tordenfluerne.
Hvor står skærmen i jeres rum, og hvor tæt på vinduet står står den?

Mr.Jingles

Ny Bruger
Tilføjet:
15-08-2016 16:12:50
Svar/Indlæg:
6/0
#39 Tak, og tak... det vil jeg prøve. 🙂

#40 ca. 3 meter fra mit vindue.

Mr.Jingles

Ny Bruger
Tilføjet:
15-08-2016 16:36:15
Svar/Indlæg:
6/0
Lige et billed af min skærm hvis nogen skulle være nysgerrig.

https://drive.google.com/open?...

Dem der ses tydeligt er dem mellem glas og panel. Alle andre små mørke skygger er dem mellem panelerne.

Mr.Jingles

Ny Bruger
Tilføjet:
15-08-2016 16:47:53
Svar/Indlæg:
6/0
Ok kan godt se det billed ikke blev så godt. Rykkede endda skærmen for at få det bedste billed.
Men hvis man zoomer ind vil man kunne spotte de sorte pletter som er ret tydelige i RL.

https://drive.google.com/open?...

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Mr.Jingles d. 15-08-2016 16:56:44.

korsk

Elitebruger
Tilføjet:
15-08-2016 19:34:13
Svar/Indlæg:
1334/15
Hmm.. lader til at diverse erstatningsdeltagere kalder problemet for en konstruktionsfejl/mangel - hvilket de ikke vil kalde en fabrikationsfejl.

Det er igen èn af de ting, der mangler i erstatningsbetingelserne for at kunne dække kunderne ordentlig ind, for hvem hulen kan vide på forhånd, at et skærmmærke ud af mange ikke lige kan holde de små sorte banditter ude (fluerne 🤣 )

Så den kører nok mest på Asus` renome og rygte, hvorvidt de vil "ordne" problemet 😕

Mr.Jingles

Ny Bruger
Tilføjet:
16-08-2016 07:36:51
Svar/Indlæg:
6/0
#44 Har set fluer i andre skærme, men synes denne sommer har spawnet mange sager med ASUS ROG SWIFT skærmene. Om der bare er mange der har denne skærm eller folk med billige skærme er ligeglad skal jeg ikke kunne sige.

Har heller ikke set problemet med at de lægger sig mellem panelerne før, og specielt denne del synes jeg tyder på en fejl.

korsk

Elitebruger
Tilføjet:
16-08-2016 20:30:19
Svar/Indlæg:
1334/15

Ja selv har jeg ikke set fluerne i de måske 50 skærme, jeg har haft i brug/solgt igen, men det kræver jo også, at skærmene er et sted, hvor der er mange tordenfluer :)

Videokameraer har jeg haft kryb i, men de har så også været med på ferie hvor de små sataner har set sit snit til, at lege blinde passagerer/indvandrere 🤣

Gamer skærmene bruger jo en hel del strøm, og skal vel også derfor af med en del af den overskydende varme, hvorfor fabrikanterne burde isolere div. adgang for uvelkomne gæster med noget aluminiumsnet med tilpas små huller. Det kan godt være, at det vil koste et par kroner mere i fremstillingsprocessen, men sammenlignet med den udgift det er, at bruge 1000 vis af timer på kundeservice/forklaringer/afvisninger/godtagelser/erstatninger/skadet ry osv. burde det jo nok i bagkundskabens og bla bla lys nok være gjort ordentligt med det samme 😀

Tror bestemt ikke, de laver/undlader dette igen :no:

Tror ikke, at tordenfluerne kommer pga. lyset, men pga. varmen/tør luft, hvor deres æg måske har det godt. Ellers ville mange andre slags småfluer vel også hoppe med ombord?...

Mr.Jingles

Ny Bruger
Tilføjet:
24-08-2016 07:29:12
Svar/Indlæg:
6/0
Til info, har Power valgt at udstede mig en ny skærm :)

De var lidt nej siger til at starte med, men efter de fik skærmen ind gik det ret hurtigt med at konstatere at jeg skulle have en ny skærm.

Nu håber jeg så bare på en skærm med så lidt bleed som min gamle 😉