Som han skriver i den tråd, hav en lampe stående ved siden af skærmen.
Du kan også dække resten af skærmen til med et håndklæde så der ingen lys kommer ind på skærmen fra fronten af.
Og husk IKKE at have skærmen tændt, og tryk for guds skyld ikke på dem. Du skal skynde dig at få dem ud før de dør af sig selv.
#8 Nej, det er direkte forkert. Mellemrummet mellem panelet og forreste lag på skærmen er IKKE en del af det termiske design. Det er ikke meningen at der skal kunne komme hverken støv eller andet ind mellem de to ting.
#17 I mit tilfælde oprettede jeg en RMA hos Asus efterfølgende var der et par spørgsmål jeg skulle svare på og så blev min RMA sag godkendt.
Min defekte skræm blev først afhentet da Asus kunne bytte den ud for en ny og de spurgte endda om jeg kunne vente indtil de havde en ny på lager ellers ville de refundere beløbet.
#17 I mit tilfælde oprettede jeg en RMA hos Asus efterfølgende var der et par spørgsmål jeg skulle svare på og så blev min RMA sag godkendt.
Min defekte skræm blev først afhentet da Asus kunne bytte den ud for en ny og de spurgte endda om jeg kunne vente indtil de havde en ny på lager ellers ville de refundere beløbet.
Okay har du et link til hvor du gjord et henne? :)
Okay har du et link til hvor du gjord et henne? :)