Halvdelen af pengene up-front, resten ved modtagelse af varen vil jeg tro 🙂"og altid lav 50/50" - Hvad skal det betyde?
Betal helst kun det halve inden den er sendt og når du har gyldigt bevis på at den er på vej så som at track nummeret er aktivt hos post dk så sender man den anden halvdel 🙂"og altid lav 50/50" - Hvad skal det betyde?
Betal helst kun det halve inden den er sendt og når du har gyldigt bevis på at den er på vej så som at track nummeret er aktivt hos post dk så sender man den anden halvdel 🙂"og altid lav 50/50" - Hvad skal det betyde?
Gør tit sådan, hvis man er legit så burde det ikke være et problem hos begge parter da man ikke skal handle med folk man har mistro til i første ende 🙂
gruppen.... Og så ingen henvisning? Dafuq?
Hvis i ser ham så skriv til gruppens ejer
Der er kun en enkelt gruppe på hele facebook, ikke sandt?
Jeg har aldrig blevet snydt af af et koeb eller salg ovre et fora. og har satme solgt mange ting. de fles ting jeg solgte soglte jeg med 8 dages fuld returret og kredit tid og 30 dages personlig garanti
jeg er blevet snyd en gang paa papkassen.dk og modtag en defekt ram klods. desvarre hadve jeg forud betalt
Gør tit sådan, hvis man er legit så burde det ikke være et problem hos begge parter da man ikke skal handle med folk man har mistro til i første ende 🙂
Jeg ville sgu blive mistænksom og hoppe fra, hvis en køber foreslog at betale på den måde. I mit hovede ville det blive opfattet som om, køberen prøver at svindle sig til halv pris på varen.