#12 næsten. Der er da en her der bøvler med SLI
http://hwt.dk/Forum/342898/3Dm...
Og jeg ved godt det ikke er SLI teknologien i sig selv der er noget galt med, men softwaren. Selv om det er minimalt bøvl, er mit liv for kort til at bøvle med sådan noget.
Hellere bare et enkelt kraftigt kort, end dual gpu bugs hist og her.
#14 ja det var din tråd. jeg syntes det er fedt du gider bruge tiden på at få det til at fungere. min pointe er bare at JEG gider ikke rode med sådan nogle småting. 🙂 så hellere købe et stort kraftigt kort. min egen erfaring med sli er følgende
280gtx
670
980ti
amd, og ikke siden da de ikke har leveret et grafikkort jeg kan bruge til noget siden 7970
6950
7970
så gentagne gange har jeg forsøgt mig og der er altid et eller andet småt, som fikses i en update 2-3 dage efter, men i en presset hverdag skal det bare virke når jeg spontant får lyst til at spille. til dets fordel, når det virker som det gør i 90 procent af tiden så er det lækkert ??
Ja jeg vil nu også give Sølling ret har selv kørt SLI i mange år, pisse dyrt.
Og så blev jeg monster træt at deres langsomme SLI profiler spillet blev jo gammel inden de profiler kom ud.
Måske det er blevet bedrer hvad ved jeg, men ud over det så har du micro studder som de måler på sli setup hele tiden når de tester på div sites.
Ja de er blevet mindre men de er der.
Så ja jeg vælger også klart et stort kort hvor det virker fra starten af, Som der er meningen.
nok derfor der ikke er lavet en spillekonsol med SLI i nu.
😀