Haha det Proshop i en nøde skal! Det selv samme problem jeg hade hos proshop for mange år siden, og nu har de lavet en inkasso sag på en blæser jeg sendte retur som er løbet op i 3000 kroner nu!
De kan virkelig ikke finde ud af deres lort, de giver retur men vil altid have det tilbage og deres rma er så lort at man lige så godt selv kunne fixe det :D
Har ikke købt noget hos proshop i mange år af den grund, nogen siger de er ihh så gode men så kan jeg se de aldrig har haft en rma sag eller retursag.
Skriv til forbrug.dk også få det kigget på.
Dog er proshop nogen store "idioter" når det kommer til og samarbejde så de smækker dig med garanti også videre til inkasso hvis du ikke punger op...
Jeg har selv betalt da Proshop nægtede og give mig et par dage til og kontakte div folk og nu arbejder et par om og få mine penge tilbage igen da proshop ikke har gjort det rigtige.
Så har du været en af de heldige som kom igennem for når jeg høre ordet Proshop så høre jeg 9/10 gange at der har været problemer med retur eller RMA.Haha det Proshop i en nøde skal! Det selv samme problem jeg hade hos proshop for mange år siden, og nu har de lavet en inkasso sag på en blæser jeg sendte retur som er løbet op i 3000 kroner nu!
De kan virkelig ikke finde ud af deres lort, de giver retur men vil altid have det tilbage og deres rma er så lort at man lige så godt selv kunne fixe det :D
Har ikke købt noget hos proshop i mange år af den grund, nogen siger de er ihh så gode men så kan jeg se de aldrig har haft en rma sag eller retursag.
Skriv til forbrug.dk også få det kigget på.
Dog er proshop nogen store "idioter" når det kommer til og samarbejde så de smækker dig med garanti også videre til inkasso hvis du ikke punger op...
Jeg har selv betalt da Proshop nægtede og give mig et par dage til og kontakte div folk og nu arbejder et par om og få mine penge tilbage igen da proshop ikke har gjort det rigtige.
Sludder og vrøvl.
Jeg har haft et par reklamationssager og retursager uden problemer hos Proshop.