Ja det håber jeg bestemt også. For det lader til, at være det customkort, som kan fås til den stærkeste pris. Man kan selvfølgelig altid smide en universal blok på GPU'en og sætte passiv ramkøling på, men i mit tilfælde er det bare ikke optimalt, da jeg har et 100% vandkølet system, så der vil ikke være ret meget airflow i kabinettet og dermed ville det være skuffende uden en full-cover#7 jeg håber da bestemt der vil blive vandkølede løsninger til dette kort :O ellers skal jeg ud igen igen og købe nyt :(
https://www.proshop.dk/Grafikk... <-- nu står der bestillingsvare, levering ukendt... eller er det kun hos mig -.-'
Jeg snakkede med Sapphire igår, de sagde de forventede flere ugers ventetid, så jeg afbestilte mit RX 480 og har købt mig et GTX 1070 kort istedet... alene på grund af den urimelige lange ventetid :/
Jeg snakkede med Sapphire igår, de sagde de forventede flere ugers ventetid, så jeg afbestilte mit RX 480 og har købt mig et GTX 1070 kort istedet... alene på grund af den urimelige lange ventetid :/
Ja det er skidt. Men jeg håber på, at der er kommet flere på lager, når jeg skal bestille her i September og måske først til Oktober#20 husk på at det er svært at opstøve et hvilket som helst RX 480. Selv reference kortene er udsolgt næsten alle steder.
2.0b er også ganske fint, men bare lidt federe, at kunne udnytte HDR fuldt ud. Håbr at det rent softwaremæssigt kan opdateres til 2.0a, det er muligt på nogle platforme.#23 2.0b og dp 1.3hdr ready support.