Tænkte at vi kunne bruge en guide til hvilke butikker vi skal undgå eller vi kan anbefale her i 2016.
Starter selv.
Proshop (2010-2016) Leveringstid + Den har altid passet med hvad der stod på hjemmesiden. RMA + Enten fået beløb tilbage eller fået ny vare. Telefon Service + Været meget venlige og godt oplyste. Hjemmeside + Synes den er godt opdateret. Anbefale Ja. Synes altid jeg har fået en god behandling såsom min nabo og 3 af mine venner som også handler der.
Mytrendyphone (2016) Leveringstid + Hurtig levering RMA - Stadig intet hørt fra dem siden 28/7 Telefon Service +/÷ Venlig svensk pige, Men ikke oplyst om varen de havde. Hjemmeside +/÷ Den ser ok ud, men for lidt info om varen. Anbefale nah. Ved ikke om jeg kan endnu.
BJ-Trading (2008-2013)/16 Leveringstid ÷ Passede sjældent. RMA ÷ En af de værste. Telefon Service ÷ Hvad er det? Hjemmeside ÷ Ligner sig selv siden 2007 Anbefale Nej. Troede de havde ændret sig, men det fandt en af mine kammerater ud af de ikke har.
Leveringstid RMA Telefon Service Hjemmeside Anbefale
Komplett.dk Leveringstid + Perfekt RMA + Perfekt Telefon Service + Perfekt Hjemmeside + Perfekt Anbefale + Det bedste, trods lidt højere priser
Proshop Leveringstid + Perfekt RMA + Perfekt Telefon Service + Perfekt Hjemmeside + Det fungere, men ser ikke moderne ud Anbefale + Bestemt.
Caseking.de Leveringstid + Perfekt RMA + Perfekt Telefon Service + Mail, ikke så god til tysk, men perfekt. Hjemmeside + Virkelig godt laves og rigtig nem Anbefale + 100%, der er mange varer som vi ikke har herhjemme, priserne er som herhjemme for det meste
overclockers uk Leveringstid + Perfekt RMA + Lige efter bogen Telefon Service + Ej prøvet Hjemmeside + Endnu en fed hjemmeiside der er moderne at se på. Anbefale + Helt klart, og hurtigere ude med nye varer eller pre ordre.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Hr. Soegaard d. 06-08-2016 14:38:53.
Jeg har altid været tilfreds med proshop.dk, men måtte dog grine da jeg efter at have søgt på Asus 1080 strix grafikkortet så at det først er på lager D. 31-21-2028. Så er det jo godt at vide at de har bestilt dem :)
I rækkefølge min anbefaling: Proshop Komplett Computersalg Dunstin (som sidste valg)
Her i udkanten af UdkantsDanmark har jeg langt til alle forhandlere, pånær ComputerCity, men hvem har råd til at handle der??
Undgå: cdon.dk Priser OK, men en _over elendig_ kundeservice. Både et mobo og en WD TV Live box og en harddisk. 3 forskellige produkter i 3 forskellige RMA, og alle 3 endte op i lo..!!
Moderator
Tilføjet: 06-08-2016 16:50:30
Svar/Indlæg:
589/101
Nu ikke for at skyde idéen til jorden, men jeg tror ærlig talt, at tråden bliver ufatteligt rodet. For det skal jo helst stå i første tråd, i alfabetisk rækkefølge. Kan slet ikke forestille mig, hvor lang den første tråd vil blive efter et par uger.
Idéen er fin, men måske vi skal finde en måde, hvorpå vi kan gøre den mere medgørelig? Måske bare noget karaktergivning?
Leveringstid - x RMA - x Telefon Service - x Hjemmeside - x Anbefale - x
Det er jo lidt Truspilot om igen, men hvis vi kunne finde et system, der var tilpasset HWT, kunne det være glimrende.
Var bare lige et par tanker fra mig af, så kan i selv vurdere, om det er noget der skal arbejdes videre på.
er det ikke bare at spørge en redaktør/ejer at få lavet en fast poll med de gængse butikker folk nu skriver som går igen, også have det i en tråd øverst hvis det kan lade sig gøre selvfølgelig :) ?
BJ-Trading Leveringstid + Passer. RMA + Lige efter boggen. Telefon Service + Kom fint igennem ok Hjemmeside ÷ søgning er ikke ret god. Anbefale + Ja. Billig og pris passer.
Proshop Leveringstid + Okay, ringet iht. levering ikke passet og angav anden som passet. RMA + Virker bare godt. Telefon Service + Super god. Hjemmeside + Det fungere. Anbefale + Ja.
Komplett.dk Leveringstid + Ja, passer rigtig godt. RMA + Super god. Telefon Service + Perfekt Hjemmeside ÷ Nogle ting kommer frem i søgning som ikke er der hvis man klikker sig frem. Anbefale + Ja, trods lidt højere priser, de har super god service.
Computersalg Leveringstid + Ja, passer rigtig godt. RMA + Okay, tog tid, men okay.. Telefon Service ÷ langsom i mail. Hjemmeside ÷ Nogle ting kommer frem i søgning som ikke er der hvis man klikker sig frem. Anbefale + Ja. Har gode priser.
Coolerkit Leveringstid - fantastisk RMA - har ikke prøvet Telefon Service - fantastisk Hjemmeside - "ok" nem og overskuelig Anbefale- helt klart, har handlet meget derinde uden problemer.
MM-Vision Leveringstid - helt fin, afhenter dog for det meste RMA - har ikke prøvet Telefon Service - fin nok Hjemmeside - simpel, og meget korfattet, men godt sortiment Anbefale - handler primært her, når der skal hentes hardware, selvom de er 1-300,- dyrere. Men det er unægteligt meget nemmere at hente sit hardware når man skal bruge det, end vente 1-4 dage på levering med posten.