Min lille popupBlocker

Software d.  07. august. 2016, skrevet af Sven Bent
Vist: 1419 gange.

Sven

Superbruger
Tilføjet:
07-08-2016 06:46:53
Svar/Indlæg:
3661/82
Jeg blev lidt traet af en del popups paa nogle af de sider jeg benytter og firefox ser ikke ud til at kunne finde ud af at eliminere dem.

programmet er meget simpelt. Start det naer du oensker at blokkere alle former for fremtidige popups. luk programmer fra systray nar du ikke gider bruge det mere.

Jeg lavede derfor min egen lille popupblocker. som jeg lige vile dele
virker med:
Iexplore
FireFox
WaterFox
Cyberfox
Chrome

Har du en browser den ikke virker med saa giv lidt info og det kan fikses rimeligt nemt

issues pt
- icon transpanrancy er broken
- .exe fil stoerrelse er ikke optimeret
- mangler en pause funktione

http://techcenter.dk/PopBlocke...

Hvis der er forslag til et nyt navn modtages det gerne
Burgurne

Elitebruger
Tilføjet:
07-08-2016 16:53:18
Svar/Indlæg:
5874/1287
Forslag til en lille udvidelse:
"Denne side benytter cookies ... klik OK for at acceptere"
Kan du ikke lave, så den også blokerer denne irriterende besked, evt så dit program klikker "OK", for vi kan jo ikke undvære cookies, men vi kan sagtens undvære denne IRRITERENDE påmindelse hver gang.

Mr.

Superbruger
Tilføjet:
07-08-2016 17:00:58
Svar/Indlæg:
2518/53
Kan ikke få link til at virke.

Sven

Superbruger
Tilføjet:
07-08-2016 18:48:09
Svar/Indlæg:
3661/82
jeg vil proeve paa det. men det lyder umiddelbart som en mere complex opgave eftersom siderne praesenter dette valg forskelligt.
men hold da kaeft der er da ogsaa det mest idiotisk tiltag laenge. isaer for folk der reelt set tager haand om deres cookies haandtering.

men din ide er rigtig god.
jeg regner med mulgivis ogsaa at infatte LSO aka supercookies (flash cookies) rensning.

beklager jeg ombyggede maskinen og koerte stresstest. gletme at slaa http serveren til.
Dette er hermed fixet

Sven

Superbruger
Tilføjet:
07-09-2016 03:52:21
Svar/Indlæg:
3661/82
version 1.0.0.0 er ude

- Nyt icon med transparant understoettelse
- Optimeret fil stoerrelse
- Implementeret pause funktion

oban666

Elitebruger
Tilføjet:
07-09-2016 15:27:52
Svar/Indlæg:
1440/318
Den skal da prøves når jeg kommer hjem 🙂
Fanger den også "pop under" ?
De sider der sender er videre på et nyt faneblad og samtidig åbner en ny side på det "gamle" fane blad.
Ville fandeme være rart hvis de blev fanget :yes:

Sven

Superbruger
Tilføjet:
07-09-2016 16:04:19
Svar/Indlæg:
3661/82
Jeg har aldrig oplevet dette saa har ikke mulighed for at teste det.
Umiddelbart vil jeg sige nej.

programmer virker ret simpelt og uden at skulle kunne idnetificert indehold af en hjemmeside.
Programmet beder windows omg at sende en besked hvergang der sker noget med windows shell.
nar dne saa mdotager en besked om at at nyt vindue er skab. checker den om dette nye vindue er fra iexplore cybefoxc chrome etc etc. og elimeneret det straks.
det gaa saa hurtigt saa indehodler af siden ikke naar at blive laest ind. saa selv sider der laver login sub vinduer og andre msaa trickt for at forhindre brugeren i at lukke for vinduet, doer helt uden problemer.