Jeg har været super glad for min pc i nogle år efterhånden, og den har været fin til at spille CS:GO på højt niveau. Da jeg nu er hoppet over til at spille lidt casual Overwatch engang imellem, føler jeg at en fps på 80-100 og en input lag på ca 40 m/s er problematisk.
Jeg går ud fra at det er min GPU som halter, og leder derfor efter noget, der kan få mig til at køre Overwatch med en ordenligt fps (fluktuerende mellem 140-190 FPS).
Da jeg er en fattig udeboende student, leder jeg efter en GPU der er god til prisen, og derfor ikke det nyeste nye. Derudover foretrækkes NVIDIA, da jeg bruger GeForce Experience meget.
Håber der er nogle kloge hoveder herinde, som kan hjælpe.
Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af Kaalund1 d. 07-08-2016 10:41:59.
Har ikke kigget så mange andre reviews med andre grafikkort end 1070/1080 gtx da jeg personligt ikke vil købe en "ældre" model når man nu alligevel skal ud og have nyt og som dig måske ikke skifter hardware ud så tit.
når det er sagt, så kunne et brugt 980ti også gøre det hvis du kan finde et til en god pris 🙂
Gtx 1060 er et fremragende kort til spil i 1080 - det kan levere framerates på ml. 110 og 126 - et gtx 1070 er ca. 25% hurtigere med framerates på 145 - 166 i Overwatch epic settings. http://www.hardwareunboxed.com...
Det er spørgsmålet hvor dybt man vil dykke i tegnebogen...