Hvad mener du med begge?
Jeg har intet sagt om optimering til en bestemt instruktionsaet.
Det der blev sagt er at AotS har en fordel ved mange cores CPU'er som ikke er typiske for spil.
og hvis det er tilfaeldet af det er det som er aarsagens til Zen performance saa komme det til at see ret skidt ud i de fleste spil som ikke har mere end 2-3 CPU tunge traade koerende
omvendt er det en single core cpu sa wooow... 🤣
Uden er forklaring af et teknisk argumentering. ville jeg passe paa med om det er optimeret til Intel eller AMD. Folk har nogle gange nogle ret hurtige konklussion paa kode optimeringe som de ikke her ret meget indsigt i.
Det kunne lige saa godt blot skyldes dens mange core udnyttelse og en sammenligning hvor AMD pludselig klare sig bedre end i andre test med faer etraade. Saa er der en der forkert konkludere koden er optimeret til AMD nar det i virkelighende blot er en mange core udnyttelse.
men helt enig at det ikke noedvendigvis er en god dx12 benchmark men den blev vist bare meget beroemt pa at have sync shaders.
Ikke meget power nu men er Engineering Sample med lav clock og ser vi 4ghz+ i final så kunne det se en del bedre ud.
Hvis de gør som Intel, så er ES sammen speed som "endelig" udgaver der kommer.
Er ikke korrekt.
Mange ES udgaver koere med lavere clockfrekvense. midnre cores. mindre cache. sloever cache. alt efter hvor langt de er hen i processen. sennere ES modeller er saa taette og taetere paa final specs.
Og Selvom Zen kommer til at yder bedre end forventede, skal i ikke regne med at Intel sætter priserne ned, de har ingen grund til det.
"Foventer" et et meget svagt og udefinerbar ord. Jeg maa anslaa at du mener bedre til prisen end Intel.
Hvis AMD kan lave en CPU der ikke er en flaskehalse i et nyere systme dvs de kan lige i i5/i7 omraade og vaere billigere end Intel. OG kunderne for lov at se rigeligt at benchmarks.
Saa maa man forventer at folk begynder at skifte over til deres CPU da det giver staerker maskine (flere penge i samme budget til GPU) .
Mindre kunder kan nemt betyde at Intel saetter prisen ned for at faa kunderne tilbage.
Problemet ligger her i at AMD har haf roede liner i mange aar men indtil score kassen ind. Intel kan nemt overleve en priskrig. AMD so so