Elite blev, for mig, alt for hurtigt kedeligt. Har snart 10 timer i nms på pc og er vild med at explore planter og måner.
No mans sky er pisse fed, skal bare ud i mindst 3 R9 290X kort mere før mit køre ordenligt haha sidder med max 40FPS og ja har slået vsync fra og max fps :(
Sidder også kun med et R9 290X :P I følge din profil har du Nvidia, 980 TI EVGA?No mans sky er pisse fed, skal bare ud i mindst 3 R9 290X kort mere før mit køre ordenligt haha sidder med max 40FPS og ja har slået vsync fra og max fps :(
What? Min er aldrig under 100 :O
Sidder også kun med et R9 290X :P I følge din profil har du Nvidia, 980 TI EVGA?No mans sky er pisse fed, skal bare ud i mindst 3 R9 290X kort mere før mit køre ordenligt haha sidder med max 40FPS og ja har slået vsync fra og max fps :(
Og glemt og notere jeg køre på 21:9 format.Sidder også kun med et R9 290X :P I følge din profil har du Nvidia, 980 TI EVGA?No mans sky er pisse fed, skal bare ud i mindst 3 R9 290X kort mere før mit køre ordenligt haha sidder med max 40FPS og ja har slået vsync fra og max fps :(
Korrekt :P
Jeg synes ikke det er så fedt igen efter ca 16timers spildtid. Planeter er reelt meget ens og de væsner der findes er meget få af og nogen er helt gak. Men sådan er det nok når et spil generes ud fra en algoritme.
Dertil så er voxel grafikken lidt letkøbt når man flyver over vand, den er den samme tekstur overflade der genbruges.
Selve inventory delen bruger man masser af tid på og pladsen er meget begrænset, nogen ganden bruger jeg mere tid på at få mit inventory til at gå op end at bevæge mig rundt.
Det at flyve er rent arkade, og det er næsten umuligt at crashe. Selve rumkampene virker halve og er slet ikke at sammenligne med f.eksempelvis tachyon the fringe, Starlancer, freelancer, free space 2.
Det der dog har fået mig til at fortsætte endnu er selve hovedkampagnen så at sige, som går lidt ud på hvad meningen med livet er - den vinkel er lidt interessan.
Generelt er det bare et survival & management spil som flere tidlige Indie spil.